LiSEC.eye to system zapewniający uaktualnienie usług firmy LISEC i wsparcie usług cyfrowych dla firm szklarskich w postaci pomocy online – czyli zdalnej pomocy z wykorzystaniem internetu.
Za niewielką dopłatą, oprócz podstawowej opłaty za maszynę, niezależnie od posiadanej liczby maszyn klient ma zapewniony krótszy czas potrzebny na serwis, a ponadto operatorzy będą wizualnie uczestniczyli w poszukiwaniu właściwej odpowiedzi jak zoptymalizować działanie maszyny lub znależć usterkę za pomocą tego cyfrowego rozwiązania.
Firma szklarska oszczędza dużo czasu dzięki natychmiastowej pomocy w przypadku przestojów. Operator maszyny natychmiast zostaje połączony z technikiem serwisu LiSEC, a przyczynę usterki powodującą przestój można szybko naprawić za pomocą interaktywnej wideokonferencji. Operator może też robić zrzuty ekranu kontrolnego (panelu sterującego maszyną) i przeglądać je razem z technikiem serwisu LiSEC. Komentarze można dodawać jak na tablicy.
Klient otrzymuje dostęp do portalu serwisowego „my-LiSEC”. Dokumentowane są tam wszystkie dane serwisowe klienta, w tym status, wymagania montażowe, dokumenty związane z usługami oraz lista wszystkich maszyn szklarskich klienta. Operator ma też dostęp do instrukcji planowania elektronicznego i instrukcji obsługi maszyny.
Z usług tych można korzystać stosując różne urządzenia mobilne i stacjonarne (komputer, laptop, tablet czy smartfon) za pomocą przeglądarki internetowej. Przkaz wideo „na żywo” zostanie zoptymalizowany do użytku mobilnego – zgodnie z dostępnym połączeniem danych. Pozwala to na ustanowienie połączenia nawet z sygnałem mobilnym o niskiej przepustowości.
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 11/2019