Nowe oznakowanie floty ma przede wszystkim zwiększyć świadomość marki "MS więcej niż OKNA" oraz energooszczędnych okien TYTANOWYCHtermo PVC. Dlatego też na samochodach widnieją dwa logotypy. Motywem wiodącym na plandekach samochodów ciężarowych będzie dodatkowo płonące okno – symbol doskonałych parametrów termicznych produktu.

- To kolejny krok w kierunku budowania spójnego wizerunku naszej firmy, jako producenta wysokiej jakości energooszczędnych okien o ponadprzeciętnych walorach użytkowych i stylistycznych – mówi Magdalena Basarab, brand manager w firmie "MS więcej niż OKNA".

Pozostałe części projektu przedstawiają z kolei bogate możliwości produkcyjne firmy, która w swojej ofercie posiada nie tylko okna z PVC, ale także drewniane i aluminiowe. Dostępne zarówno w standardowych, jak również bardziej wyszukanych wariantach kolorystycznych i kształtach.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.