Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

BA przedstawia 4 edycję międzynarodowego konkursu projektowania Glassberries
Data dodania: 13.04.15

 

BA stawia wyzwanie młodym projektantom z Portugalii, Hiszpanii i Polski jakim jest stworzenie nowej gamy opakowań dla przemysłu spożywczego


BA Glass Europejska firma z sektora szklanych opakowań po sukcesie jaki osiągnęła w poprzednich edycjach, rozpoczyna 4 edycję Glassberries Design Awards. Nowa edycja BA Glass stawia na międzynarodową atmosferę w konkursie, zapraszając uczelnie z Hiszpanii i Polski, do których dołączą także z Portugalii. Wezmą one udział w tym wyzwaniu kreatywności i innowacji, aby stworzyć nową gamę opakowań dla przemysłu spożywczego.

 


Wśród nowości z 2015 roku pojawią się materiały korkowe - materiał naturalny i odnawialny dobrze współgrający ze szkłem. Te materiały mają wspólną historię i aktualnie są bardzo cenione przez swoje zalety w zakresie projektowania różnych form. Ta inicjatywa była możliwa dzięki Stowarzyszeniu Corticeira Amorim, która jako światowy lider w przemyśle korkowym posiada jedyny know-how w przemyśle w szczególności w branży packaging.

 

 

20150404BA 2


Dla tej edycji Glassberries Design Awards, BA Glass zaprosiło Uniwersytet Lizboński Lusíada, Uniwersytet Aveiro, Uniwersytet Beira Inderior, ESAD Matosinhos (Portugalia), EINA - Centre Universitari de Disseny i Art, la ELISAVA (Barcelona), IED Madrid (Hiszpania), Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie (Polska), Akademie Sztuk Pięknych w Poznaniu (Polska) i Akademie Sztuk Pięknych w Krakowie (Polska).

 

Młodzi studenci projektowania otrzymają brief od zespołu marketingu i innowacji BA Glass wspieranym przez zespół Corticeira Amorim, aby mogli poznać sposób tworzenia szklanych naczyń i walorów materiału korkowego. Dzięki takiemu wsparciu studenci otrzymają pomoc techniczną przy tworzeniu swojego projektu.


Data dostarczenia projektów uczestników zakończy się 18 maja 2015 roku i zostaną one ocenione przez międzynarodowe jury złożone z osób odpowiedzialnych z BA Glass i Coritceira Amorim, klientów reprezentujących sektor spożywczy w Portugalii, Hiszpanii i Polsce i grupę osób związanych z innowacyjnym projektowaniem, wśród których znajduje się m.in. Antonio Lacerda prezydent AND (Narodowe Stowarzyszenie Projektantów).

 

Ceremonia wręczenia nagród będzie miała miejsce w Madrycie na publicznej gali jak w poprzednich latach.
Poprzez konkurs Glassberries Design Awards, BA Glass zamierza promować udział miejscowych i zagranicznych studentów, zajmujących się projektowaniem, zachęcając ich do przedstawiania oryginalnych prac, które będą przygotowane z poszanowaniem spójnej tożsamości, kreatywności, innowacji i zrównoważonego rozwoju.


To wyzwanie jest jednym ze sposobów tworzenia bliskiej relacji między firmą a uczelniami, coraz ważniejszej w epoce kiedy świadomość wymiany informacji i dzielenia się wiedzą wzrasta. Tym samym stwarza okazję zbliżenia się do BA Glass jego członków.
Aby zyskać więcej informacji wejdź na: www.glassberriesawards.com

 

-----
O BA Glass
BA została założona w 1912 roku i zajmuje się produkcją szklanych opakowań do przemysłu spożywczego i napojów. Firma ma zakorzeniony model biznesowy zainspirowany przez wartości grupy (HeART – Humility, Ambition, Rigorousness and Transparency, with emotion), który polega na permanentnej innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości. Tym modelem BA Glass chce kontynuować na swojej drodze przedstawiając zróżnicowaną rentowność, która promuje zrównoważony rozwój biznesu przynosząc korzyści akcjonariuszom, zadowalając jednocześnie swoich klientów, zróżnicowanymi usługami i jakością, wspartymi parkiem technologicznym state of the art.; swoich współpracowników, stawiając sobie wysokie wymagania oraz wspólne cele, które promują rozwój i spełnienie zawodowe oraz osobiste każdego z nich; a także wspólnoty w której się integrują poprzez wnoszenie własnego wkładu w obrębie tworzenia i kreacji lokalnego bogactwa.

 

-----
O Corticeira Amorin
Rozpoczynając swoją aktywność w XIX wieku CA przekształciło się w największą firmę przetwórczą produktów korkowych na świecie, generując obrót 500 mln Euro w 103 krajach. CA i jej filie są skupione na zachowaniu i ochronie milionów drzew korkowych w obszarze całego basenu Morza Śródziemnego, sprawując ważną rolę w ograniczaniu emisji CO2, ochronie różnorodności biologicznej i walce ze zjawiskiem suszy.
www.amorim.com; www.amorimcork.com; www.topseriesamorim.com