Konferencja odbędzie się w dniach 22-24.05.2015r. w Rezydencji nad Jeziorem w Pestkownicy. Tematem wiodącym tegorocznego spotkania będzie budowanie wyróżniającej marki przedsiębiorstwa w oczach potencjalnych klientów. Każda firma jest wyjątkowa, tak samo jak jej właściciele i pracownicy, dlatego właśnie przedstawimy metody budowania wyróżniającej marki na bazie wartości obecnych w firmie.
Będziemy mogli skorzystać z doświadczenia Iwony Gasińskiej- Mulczyńskiej, pojektantki, stratega, właścicielki Design Thinking Poznań, twórcy programu „Nowy Ład” skierowanego do małych i średnich polskich przedsiębiorstw. Podzieli się z nami swoimi doświadczeniami i przedstawi inspirujące przykłady z polskiego rynku warte naśladowania.
Współwłaściciel firmy SENSE, Michał Spiczak-Brzeziński oraz dr inż.Jakub Jasiczak Prezes Zarządu Spółki Celowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przybliżą nam możliwości możliwości sfinansowania projektów rozwojowych dla firm. Ich doświadczenie w tym obszarze i szerokie kontakty pozwolą na przekucie marzeń w rzeczywistość.
Wykład inauguracyjny wygłosi dr Piotr Ratajczyk „Marka jako narzędzie kreowania wartości dla firmy i dla rynku”.
Wspólnie zmierzymy się z wyzwaniami przyszłości, budujmy konkurencyjność swoich firm poprzez szeroką współpracę.
Sponsorem głównym wydarzenia jest firma EUROGLAS.
więcej informacji: http://www.polskieszyby.pl/