Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

Firma O-I promuje szkło razem z zespołem z The Bottle Boys
Data dodania: 08.07.15

Firma O-I Europe podpisała ekskluzywny kontrakt z sensacją muzyczną You Tube –The Bottle Boys. Wykonawcy, którzy grają wszystkie swoje utwory muzyczne na idealnie dostrojonych szklanych butelkach mają ponad 77.000 fanów w YouTube, a ich największy hit, Billie Jean Michaela Jacksona był przeglądany ponad 6 milionów razy.

 

201500707o-i11

 


Zespół jest idealnym partnerem dla O-I, aby przyciągnąć pokolenie Y – pierwszą generację, która dorastała spożywając żywność i napoje w opakowaniach wytworzonych z innych materiałów niż szkło, a jednocześnie jest bardziej wrażliwa na sprawy trwałości i jakości. Firmie zależy na tym żeby zbadać, jak zaangażować pokolenie Millenium w opakowania szklane- materiał, z którym mogli mieć ograniczony kontakt, i który nie do końca kojarzy im się ze wspomnieniami z dzieciństwa.

 


Na umowę składają się specjalne koncerty i imprezy organizowane dla klientów O-I oraz zamieszczanie logotypu projektu Glass Is Life™ w każdym wideoklipie zespołu w ramach tzw. BottleMondays. O-I wspiera akcję poprzez swoje kanały w mediach społecznościowych.
„To partnerstwo jest znakomitym sposobem na przyciągnięcie pokolenia Millenium do opakowań szklanych i naszego ruchu Glass Is Life. Dzięki swojemu zabawnemu charakterowi, BottleBoys otworzą drzwi do konstruktywnych dyskusji na temat zalet i trwałości szkła” – powiedziała Marie-Laure Susset, manager O-I Europe ds. brandingu i komunikacji zewnętrznej.

 


Członek zespołu The Bottle Boys, Martin Barrett Aagaard, skomentował akcję: „Większość zespołów ma instrumenty dęte, strunowe lub drewniane, ale my jako instrument wybraliśmy szkło. Ruch Glass Is Life przekazuje dokładnie to, co myślimy o szkle – dla nas to jest radosne, pobudzające do życia i naturalne. Nie bylibyśmy the Bottle Boys bez szkła.”

 

201500707o-i11a



The Bottle Boys
Prawie dziesięć lat temu czwórka przyjaciół ożywiała imprezy improwizując melodie na butelkach do piwa, a publiczność szalała. W następnych latach chłopcy zabierali ze sobą butelki na ulice i grali zbierając pieniądze, uczestniczyli w pokazach talentów (m.in. w Britain’s Got Talent w 2013 r ), oraz zaczęli wrzucać do YouTube klipy z wersjami cover. Teraz, po 10 latach, milionach wyświetleń w YouTube, setkach występów w ponad 25 krajach na całym świecie i dziesiątkach występów w telewizji, Bottle Boys stali się globalnym fenomenem i razem nadal są w stanie wstrząsnąć KAŻDĄ imprezą!


Oglądaj ich tutaj: www.thebottleboys.com | www.youtube.thebottleboys.com | www.facebook.com/bottlesonly | www.twitter.com/thebottleboys | www.instagram.com/thebottleboys |www.plus.google.com/+thebottleboys