Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

Saint-Gobain nadaje nowe znaczenie swojej marce
Data dodania: 14.06.16

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w dniu 2 czerwca 2016 roku przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain.

 

 20160606Saint-Gobain logo

 

 

Logotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia zarówno poszczególnych osób, jak i całego społeczeństwa. Zdaniem Pierre-André de Chalendara, Prezesa i Dyrektora Generalnego Saint-Gobain „Materiały i rozwiązania oferowane przez Saint-Gobain projektowane są z myślą o zwiększeniu komfortu w przestrzeni, w której żyjemy - mieszkamy, pracujemy, czy też podróżujemy… Musimy jednak robić to w sposób zrównoważony, dbając o kondycję naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas, te dwa aspekty, czyli jakość codziennego życia i wyzwania dotyczące przyszłości, są nierozłączne, jak dwie strony tego samego medalu.”

 


Zmiana pozycjonowania marki jest wyrazem dążenia Grupy do pogłębiania relacji ze społeczeństwem. Konsumenci posiadający nieograniczony dostęp do informacji za pośrednictwem mediów cyfrowych odgrywają coraz większą rolę w wyborze konkretnych produktów, które są stosowane przy realizacji ich projektów. Saint-Gobain pragnie przedstawić wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość codziennego życia podkreślając wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: ekspercką wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość i odpowiedzialność.

 

„Pragniemy być bardziej widoczni dla użytkowników naszych produktów” - mówi Pierre-André de Chalendar. „Silne marki prezentują dziś korzyści, jakie przynoszą ludziom. Chcę, aby wszyscy dowiedzieli się co symbolizuje Saint-Gobain i jaką rolę nasza firma odgrywa w życiu codziennym”.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik