Newsletter

Login Form



Aktualne wydanie

OkladkaSS-10-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner konferencja 12 2017

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

 

  

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 baner mochnik colorimo 750X100

 

lisec SS FastLAne

 

baner-2-krzywe

 

 

 

Łukasz Piszczek, światowej klasy sportowiec Ambasadorem marki KRISPOL
Data dodania: 14.06.16

KRISPOL, czołowy producent bram, okien i rolet, zaprezentował postać Ambasadora marki. Został nim Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski.

 

20160603krispol

 

KRISPOL przedstawił postać nowego Ambasadora na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL – gwarancja spokoju”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.

 

 

 

 

Łukasz Piszczek należy do światowej czołówki piłkarzy. To niekwestionowana gwiazda najlepszej na świecie klubowej ligi piłki nożnej – Bundesligi. W tym roku niemieccy kibice wybrali go najlepszym prawym obrońcą kończącego się sezonu. Jest także jednym z filarów Reprezentacji Polski na zbliżających się Mistrzostwach Europy EURO 2016.

 

 

 

 

20160603krispol1
Łukasz Piszczek i Grzegorz Ratajczak -Dyrektor Wykonawczy KRISPOL

 

„Współpraca z Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. Polska stała się w ostatnim czasie największym europejskim eksporterem stolarki. Jesteśmy w gronie firm, które dołożyły swoją cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy. - Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki postaci Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie. To klasa sama w sobie i gwarancja spełnienia najwyższych wymagań i oczekiwań – podobnie jak produkty KRISPOL.”

 

20160603krispol2

 

„Pozytywne emocje związane ze sportem towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem komunikację marketingową na jeszcze wyższy poziom. Kampania „KRISPOL – gwarancja spokoju” z udziałem naszego Ambasadora obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście Internet i sieć salonów sprzedaży - mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu. - Bardzo cieszymy się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem, oddającym wartości naszej marki.”

 

20160603krispol3

 

W dniu konferencji specjalnej marki KRISPOL trwały już zaawansowane przygotowania Reprezentacji Polski do EURO. Łukasz Piszczek przygotował jednak niespodziankę dla gości spotkania – specjalne nagranie, w którym przedstawił się jako nowy Ambasador marki, a także dodał: „Jako obrońca od lat staranie decyduję z kim gram, dlatego cieszę się, że dołączyłem do zespołu Krispol. Przez najbliższe miesiące będę wspierał kampanię "Krispol - Gwarancja spokoju" i działania rynkowe marki.”

 

Przedstawiamy film prezentujący Łukasza Piszczka w roli Ambasadora KRISPOL:
https://www.youtube.com/watch?v=MMhTP2b1mpY

 

 

 

01 chik