Newsletter

Login Form



Aktualne wydanie

OkladkaSS-10-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner konferencja 12 2017

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

 

  

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 baner mochnik colorimo 750X100

 

lisec SS FastLAne

 

baner-2-krzywe

 

 

 

Nowa siedziba, nowa dekada
Data dodania: 23.06.16

Firma BFT oferująca szeroką gamę napędów do bram przesuwnych, skrzydłowych i garażowych, pod koniec minionego roku zmieniła siedzibę. Od 26 października funkcjonuje pod nowym adresem w podwarszawskiej Zielonce przy ul. Mareckiej 49.  Każda firma w wyniku szybkiego, organicznego wzrostu potrzebuje nowych przestrzeni do aktywności. Podobnie było w przypadku BFT Polska. Energiczny wzrost sprzedaży wywołał potrzebę przeprowadzki do siedziby ze znacznie większą powierzchnią magazynową i okazalszym biurem.

 


Sukces to dobre zarządzanie
Od niedawna za sterami polskiego oddziału BFT stoi Andrzej Trojanowski. Ceniona i rozpoznawalna postać polskiej branży automatyki do bram. Jego wiedza, doświadczenie w rozwijaniu sieci dystrybucji i zdolności managerskie sprawiają, że marka rokrocznie odnotowuje wzrosty sprzedażowe. Firma stale zyskuje uznanie wśród polskich odbiorców. Po latach delikatnego rozwoju, wkracza w fazę dynamicznego progresu. Coraz więcej klientów docenia właściwości urządzeń BFT i najlepszy na rynku stosunek jakości do ceny.

 

Jednak zarzewie sukcesu polskiego oddziału BFT nie leży tylko po stronie jej produktów znanych z wysokiego stopnia niezawodności. Napędem, który zdynamizował przychody firmy i wzmocnił jej rynkową pozycje jest Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny BFT Polska. – Sukcesu rodzimego oddziału upatrywałbym w sposobie zarządzania. Uważam, że budowanie wzajemnych pozytywnych relacji przynosi największe efekty. Dzięki temu załoga nie tylko rozumie plany spółki, lecz także żywo angażuje się w ich realizację. Częste rozmowy z pracownikami i budowanie dobrych stosunków, przynoszą wymierne korzyści – opowiada Andrzej Trojanowski.

 

20160622 BFT Andrzej Trojanowsk siedziba BFT

 


Co dalej?

Firma na początku 2016 roku świętowała dekadę obecności w Polsce. Podczas uroczystego spotkania dla partnerów biznesowych zaprezentowała nową strategię marketingową opartą na haśle „Otwieramy Innowacje” – W związku z rosnącym zainteresowaniem inteligentnymi domami, będziemy coraz więcej mówić o technologii umożliwiającej wzajemną komunikację urządzeń BFT między sobą. W szczególności zależy nam na popularyzowaniu aplikacji BLUE ENTRY, dzięki której możliwe jest sterowanie napędami za pomocą smartfonów czy tabletów – Andrzej Trojanowski.

 

Spotkanie jubileuszowe BFT Polska odbyło się w dniach 11-13 lutego, w pięciogwiazdkowym HERON Live Hotel, położonym nad malowniczym jeziorem Rożnowskim k. Nowego Sącza.
Kluczowym elementem programu dla partnerów biznesowych w Polsce była prezentacja nowej strategii marketingowej firmy, która opiera się na haśle „Otwieramy Innowacje”. Specjaliści z BFT zaprezentowali podczas interaktywnego pokazu nowe produkty i rozwiązania, takie jak U-Link (protokół komunikacji automatyki BFT z innymi urządzeniami) czy aplikację BLUE ENTRY.


Poza częścią merytoryczną, uczestnicy świętowali jubileusz BFT podczas uroczystej gali. Gościem specjalnym wydarzenia był Andrzej Wiśniowski, właściciel firmy WIŚNIOWSKI, która jest liderem na rynku bram i ogrodzeń w Polsce oraz największym odbiorcą produktów BFT. Podczas uroczystości marka BFT wyróżniła swoich dystrybutorów certyfikatami współpracy. Dziewięciu największych dystrybutorów z całego kraju zostało nagrodzonych specjalnymi, jubileuszowymi statuetkami.


Jak podkreśla Andrzej Trojanowski, jego celem jest, aby marka BFT była postrzegana w Polsce jako dostawca najlepszych jakościowo produktów na rynku, oferujący solidne produkty w przyzwoitych cenach. Jednak ilość konkurentów jest niemała – Chciałbym, żeby firma stała się w przyszłości jednym z podstawowych graczy na rynku. Po pierwsze, dla samej załogi, by widziała, że obieramy ambitne cele, i że tylko takie warto realizować.

 

Zawsze powtarzam, żeby spojrzeli w lustro i zadali sobie pytanie: jak będzie wyglądać firma za pięć lat i co chcą w takiej organizacji osiągnąć. Po drugie, dla mnie. By założenia, które sobie postawiłem, obejmując w 2015 roku funkcję dyrektora zarządzającego BFT, były spełnione. Przed nami nie lada wyzwania. Na razie po pierwszym okresie, który miał się skończyć wypełnieniem konkretnego wyniku na 2015 rok, osiągnęliśmy jego wzrost o 28%. Za co spółka BFT Polska została nagrodzona specjalnym wyróżnieniem na międzynarodowym spotkaniu managerów we Włoszech – dodaje Andrzej Trojanowski, Prezes BFT Polska.