Od 14 czerwca w głównych kanałach telewizyjnych można oglądać 30-sekundowe spoty reklamowe FAKRO, producenta okien dachowych, akcesoriów do okien oraz schodów strychowych. Pozwalają one zapoznać się z walorami produktów innowacyjnej polskiej firmy z 25-letnim doświadczeniem na rynku.

 


Ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa FAKRO jest emitowana w głównych kanałach telewizji publicznej i komercyjnej: TVP 1, TVP 2, Polsat oraz TVN. Jeszcze do połowy lipca, przede wszystkim w weekendowej ramówce, w popularnych pasmach telewizyjnych, będzie można zobaczyć 30-sekundowy spot. Jego główną bohaterką jest dziewczynka w wieku szkolnym, która rozwiązuje oryginalne zadanie. W równaniu tym pojawiają się produkty z oferty firmy FAKRO, w tym nowoczesne osłony zewnętrzne – markizy. Dziewczyna doskonale sobie z nim radzi i perfekcyjnie podaje wynik, kończąc łamigłówkę słowami: Elegancja, komfort i jakość – to musi równać się FAKRO.


Obok głównego nurtu kampanii przez okres 2 tygodni będą emitowane 8-sekundowe spoty reklamowe z billboardem, prezentujące markizy do okien fasadowych. FAKRO pojawi się również w programie „Pytanie na śniadanie”, gdzie zostanie zaprezentowany felieton z finału akcji społecznej „Markizy FAKRO chronią maluchy”, za której realizację odpowiada Innowacyjna Grupa Reklamowa Aveex.

 

Billboardy FAKRO jako oficjalnego partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski można spotkać również przy głównych wiadomościach sportowych w TVP1. Dopełnieniem całej kampanii jest sponsoring programu „Dom Marzeń”, który właśnie startuje w telewizji TVN.


Za realizację spotów odpowiada firma KENRYCZ 4 MEDIA, za zakup mediów dom mediowy ROSAT MEDIA. Ze strony FAKRO kampanię realizuje Leszek Mężyk.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.