Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

Okladka 01-2018

20180123-BANNER-160X600-V1-PL-FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

   swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

  

ERD480x100-en 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
„DOBRY MONTAŻ” wznawia działania
Data dodania: 19.08.16

20160808DOBRY MONTAZ Partnerzy kampanii2Wraz z początkiem sierpnia ruszyła kontynuacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. Organizowana przez Związek POiD inicjatywa została wzbogacona o szereg nowych działań, m.in. klasy patronackie w szkołach zawodowych oraz certyfikowanie monterów.

 

Realizowana od 2014 roku kampania „DOBRY MONTAŻ” ma na celu promocję idei prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Nawet najlepszy, najdroższy produkt, jeśli zostanie źle zamontowany, będzie generować straty ciepła i nie zapewni komfortu użytkowania. Dobry montaż jest więc niezbędnym dopełnieniem inwestycji w okna, drzwi, bramę czy osłonę okienną.

 

Dotychczasowe działania kampanii spotkały się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Aby w dalszym ciągu budować świadomość konsumentów i monterów w zakresie prawidłowego montażu stolarki budowlanej, przygotowano nowe aktywności. Wśród nich zaplanowano m.in. utworzenie klas patronackich w szkołach zawodowych, szkolenia dla osób zarządzających punktami sprzedaży stolarki budowlanej oraz certyfikowanie monterów.

 

Nowe funkcjonalności zyska również strona internetowa www.dobrymontaz.com. Podobnie jak do tej pory, prowadzona będzie także kampania public relations w mediach ogólnotematycznych, branżowych oraz specjalistycznych. Nie zabraknie też promocji dobrego montażu podczas najważniejszych wydarzeń branżowych czy dedykowanego fanpage'u na Facebook'u. Podsumowanie akcji odbędzie się na VIII Kongresie Stolarki Polskiej, w maju 2017 roku.

 

20160808DOBRY MONTAZ Partnerzy kampanii


„DOBRY MONTAŻ”, w charakterze Partnerów, wspierają firmy: AIB, Anwis, DOBROPLAST, FAKRO, GERDA, Hörmann, Pol-Skone, Porta, PROLINE, SOUDAL, Stolbud Koronea, Wkręt-Met.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik