Czytaj także -

Aktualne wydanie

okladka SS-7-8 2018-do Internetu

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

Wzrost znaczenia Polski dla NürnbergMesse
Data dodania: 06.10.16

- Gospodarka Polski ważnym rynkiem rosnącym w UE
- Polska w pierwszej dziesiątce krajów, z których przybywa do Norymbergi najwięcej specjalistycznej publiczności
- NürnbergMesse punktuje przede wszystkim dzięki targom z dziedziny „Processing + Packaging” oraz “Building + Construction”


Polska gospodarka rozwija się intensywnie, zajmując jedną z czołowych pozycji wśród rynków rosnących w obrębie Unii Europejskiej. Niemcy są ważnym partnerem tych pozytywnych procesów, a oba kraje systematycznie rozbudowują bilateralną współpracę – na płaszczyźnie ekonomicznej, politycznej i społecznej. W statystykach dotyczących liczby profesjonalistów odwiedzających Targi Norymberskie Polska niezmiennie od lat nie schodzi z listy ‘top ten'.

 

„Dzięki naszej ofercie międzynarodowych targów specjalistycznych i branżowych, szczególnie interesujących z punktu widzenia polskiego rynku, Norymberga jest znakomitą platformą prezentacji dla polskich przedsiębiorstw, które chciałyby zaistnieć na niemieckim rynku“, ocenił Peter Ottmann, CEO NürnbergMesse, przy okazji odbywającej się dziś w Warszawie konferencji prasowej.

 


25 lat po podpisaniu w Bonn przez rządy obu krajów polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy, wzajemne powiązania ekonomiczne są tak ścisłe jak nigdy dotąd. Od ponad dwóch dziesięcioleci Niemcy są zdecydowanie najważniejszym partnerem handlowym Polski: 27% polskiego eksportu przeznaczone jest na rynek zachodniego sąsiada, skąd pochodzi z kolei 23 % wszystkich importowanych do Polski dóbr. Targi Norymberskie są także jednym z beneficjentów tego trendu: ponad 7.200 odwiedzających specjalistów branżowych z Polski pojawiło się na imprezach targowych organizowanych przez Spółkę w roku 2015, a w bardziej obfitującym w wydarzenia roku 2014 było to prawie 9.400 osób.

 

20160933numberg

 


Do powyższych liczb należy doliczyć w minionym roku 219 polskich firm, które były obecne w Norymberdze w charakterze wystawców – w obszarze, w którym Peter Ottmann ciągle dostrzega potencjał rozwoju z uwagi na stały wzrost siły polskiej gospodarki: „Portfolio naszych imprez oferuje właśnie polskim podmiotom gospodarczym bardzo interesujące szanse rynkowe, Norymberga ma centralne położenie a nasze Centrum Targowe dysponuje świetną infrastrukturą“, mówi CEO NürnbergMesse, zachwalając atuty lokalizacji dla firm z sąsiedniego kraju.

 


Spotkania branżowe interesujące dla polskiej gospodarki Imprezy targowe poświęcone zakresom tematycznym „Processing +Packaging” oraz „Building + Construction” to dla przedsiębiorców z tradycyjnie silnych branż polskiej gospodarki, czyli budownictwa, handlu, przemysłu i logistyki odpowiednie platformy prezentacji i spotkań biznesowych. Najchętniej odwiedzaną przez Polaków imprezą są połączone targi FENSTERBAU FRONTALE i HOLZ-HANDWERK, na które przyjeżdża około 2.400 polskich specjalistów; ale także Spielwarenmesse, BIOFACH/VIVANESS, IWA OutdoorClassics oraz Interzoo zanotowały w roku 2016 czterocyfrowe liczby odwiedzających z Polski.

W statystykach wystawców Polska najsilniej reprezentowana była w roku 2016 na targach Interzoo i Spielwarenmesse z liczbą około 60 przedsiębiorstw wystawiających się podczas każdej z tych imprez. Na miejscu trzecim znalazły się targi FENSTERBAU FRONTALE, których ostatnia edycja przyciągnęła ponad 40 wystawców z Polski.



Polskie podmioty zainteresowane udziałem w imprezach targowych w Norymberdze mogą liczyć na wsparcie w tym zakresie we własnym kraju. Od 16 lat firma Meritum s.c., będąca zagranicznym Przedstawicielstwem NürnbergMesse, świadczy pomoc polskim wystawcom i odwiedzającym targi w Norymberdze w sposób szybki i niebiurokratyczny. „Oferujemy polskim firmom wsparcie począwszy od planowania udziału w targach po kwestie logistyczne i organizację stoiska“, opisuje zakres świadczonych usług Anna Talarek, dyrektor Meritum s.c. „Na bieżąco informujemy naszych klientów o stale wzbogacanym programie specjalistycznych imprez targowych w Norymberdze.“

 


Norymberga na światowych rynkach
Polskie Przedstawicielstwo jest częścią globalnej sieci, liczącej ponad 50 zagranicznych biur i obsługującej wystawców w 117 krajach świata. Serwis świadczony przez przedstawicielstwa zagraniczne także sięga daleko poza Norymbergę: posiadając pięć podmiotów zależnych w różnych krajach NürnbergMesse jest aktywnym organizatorem i współorganizatorem imprez targowych na całym świecie.

Targi organizowane przez zagraniczne spółkicórki korespondują z imprezami w Norymberdze: na przykład targi FENSTERBAU FRONTALE mają swoje tematyczne odpowiedniki w postaci FENSTERBAU FRONTALE INDIA oraz Glass South America – targi odbywające się na ważnych rynkach wschodzących, pomagające przedsiębiorcom w pozyskaniu tych rynków dla własnych produktów.

 


NürnbergMesse Group
NürnbergMesse jest jedną z 15 największych spółek targowych świata, której portfolio obejmuje 120 krajowych i międzynarodowych imprez targowo-wystawienniczych i kongresów, a także około 40 inicjatyw stoisk zbiorowych dla firm, przygotowywanych w Centrum Targowym w Norymberdze i na całym świecie.

Corocznie ponad 30.000 wystawców (udział międzynarodowy 41 %) i prawie 1,4 mln odwiedzających (udział międzynarodowy wśród specjalistycznej publiczności 24 %) bierze udział w imprezach własnych, partnerskich i gościnnych organizowanych przez NürnbergMesse Group we współpracy ze spółkami – córkami w Chinach, Ameryce Północnej, Brazylii, we Włoszech i w Indiach. NürnbergMesse Group dysponuje ponadto siecią 50 przedstawicielstw, aktywnie działających w ponad 100 krajach świata.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik