Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

Okladka 01-2018

20180123-BANNER-160X600-V1-PL-FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

   swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

  

ERD480x100-en 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
Wzrost znaczenia Polski dla NürnbergMesse
Data dodania: 06.10.16

- Gospodarka Polski ważnym rynkiem rosnącym w UE
- Polska w pierwszej dziesiątce krajów, z których przybywa do Norymbergi najwięcej specjalistycznej publiczności
- NürnbergMesse punktuje przede wszystkim dzięki targom z dziedziny „Processing + Packaging” oraz “Building + Construction”


Polska gospodarka rozwija się intensywnie, zajmując jedną z czołowych pozycji wśród rynków rosnących w obrębie Unii Europejskiej. Niemcy są ważnym partnerem tych pozytywnych procesów, a oba kraje systematycznie rozbudowują bilateralną współpracę – na płaszczyźnie ekonomicznej, politycznej i społecznej. W statystykach dotyczących liczby profesjonalistów odwiedzających Targi Norymberskie Polska niezmiennie od lat nie schodzi z listy ‘top ten'.

 

„Dzięki naszej ofercie międzynarodowych targów specjalistycznych i branżowych, szczególnie interesujących z punktu widzenia polskiego rynku, Norymberga jest znakomitą platformą prezentacji dla polskich przedsiębiorstw, które chciałyby zaistnieć na niemieckim rynku“, ocenił Peter Ottmann, CEO NürnbergMesse, przy okazji odbywającej się dziś w Warszawie konferencji prasowej.

 


25 lat po podpisaniu w Bonn przez rządy obu krajów polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy, wzajemne powiązania ekonomiczne są tak ścisłe jak nigdy dotąd. Od ponad dwóch dziesięcioleci Niemcy są zdecydowanie najważniejszym partnerem handlowym Polski: 27% polskiego eksportu przeznaczone jest na rynek zachodniego sąsiada, skąd pochodzi z kolei 23 % wszystkich importowanych do Polski dóbr. Targi Norymberskie są także jednym z beneficjentów tego trendu: ponad 7.200 odwiedzających specjalistów branżowych z Polski pojawiło się na imprezach targowych organizowanych przez Spółkę w roku 2015, a w bardziej obfitującym w wydarzenia roku 2014 było to prawie 9.400 osób.

 

20160933numberg

 


Do powyższych liczb należy doliczyć w minionym roku 219 polskich firm, które były obecne w Norymberdze w charakterze wystawców – w obszarze, w którym Peter Ottmann ciągle dostrzega potencjał rozwoju z uwagi na stały wzrost siły polskiej gospodarki: „Portfolio naszych imprez oferuje właśnie polskim podmiotom gospodarczym bardzo interesujące szanse rynkowe, Norymberga ma centralne położenie a nasze Centrum Targowe dysponuje świetną infrastrukturą“, mówi CEO NürnbergMesse, zachwalając atuty lokalizacji dla firm z sąsiedniego kraju.

 


Spotkania branżowe interesujące dla polskiej gospodarki Imprezy targowe poświęcone zakresom tematycznym „Processing +Packaging” oraz „Building + Construction” to dla przedsiębiorców z tradycyjnie silnych branż polskiej gospodarki, czyli budownictwa, handlu, przemysłu i logistyki odpowiednie platformy prezentacji i spotkań biznesowych. Najchętniej odwiedzaną przez Polaków imprezą są połączone targi FENSTERBAU FRONTALE i HOLZ-HANDWERK, na które przyjeżdża około 2.400 polskich specjalistów; ale także Spielwarenmesse, BIOFACH/VIVANESS, IWA OutdoorClassics oraz Interzoo zanotowały w roku 2016 czterocyfrowe liczby odwiedzających z Polski.

W statystykach wystawców Polska najsilniej reprezentowana była w roku 2016 na targach Interzoo i Spielwarenmesse z liczbą około 60 przedsiębiorstw wystawiających się podczas każdej z tych imprez. Na miejscu trzecim znalazły się targi FENSTERBAU FRONTALE, których ostatnia edycja przyciągnęła ponad 40 wystawców z Polski.



Polskie podmioty zainteresowane udziałem w imprezach targowych w Norymberdze mogą liczyć na wsparcie w tym zakresie we własnym kraju. Od 16 lat firma Meritum s.c., będąca zagranicznym Przedstawicielstwem NürnbergMesse, świadczy pomoc polskim wystawcom i odwiedzającym targi w Norymberdze w sposób szybki i niebiurokratyczny. „Oferujemy polskim firmom wsparcie począwszy od planowania udziału w targach po kwestie logistyczne i organizację stoiska“, opisuje zakres świadczonych usług Anna Talarek, dyrektor Meritum s.c. „Na bieżąco informujemy naszych klientów o stale wzbogacanym programie specjalistycznych imprez targowych w Norymberdze.“

 


Norymberga na światowych rynkach
Polskie Przedstawicielstwo jest częścią globalnej sieci, liczącej ponad 50 zagranicznych biur i obsługującej wystawców w 117 krajach świata. Serwis świadczony przez przedstawicielstwa zagraniczne także sięga daleko poza Norymbergę: posiadając pięć podmiotów zależnych w różnych krajach NürnbergMesse jest aktywnym organizatorem i współorganizatorem imprez targowych na całym świecie.

Targi organizowane przez zagraniczne spółkicórki korespondują z imprezami w Norymberdze: na przykład targi FENSTERBAU FRONTALE mają swoje tematyczne odpowiedniki w postaci FENSTERBAU FRONTALE INDIA oraz Glass South America – targi odbywające się na ważnych rynkach wschodzących, pomagające przedsiębiorcom w pozyskaniu tych rynków dla własnych produktów.

 


NürnbergMesse Group
NürnbergMesse jest jedną z 15 największych spółek targowych świata, której portfolio obejmuje 120 krajowych i międzynarodowych imprez targowo-wystawienniczych i kongresów, a także około 40 inicjatyw stoisk zbiorowych dla firm, przygotowywanych w Centrum Targowym w Norymberdze i na całym świecie.

Corocznie ponad 30.000 wystawców (udział międzynarodowy 41 %) i prawie 1,4 mln odwiedzających (udział międzynarodowy wśród specjalistycznej publiczności 24 %) bierze udział w imprezach własnych, partnerskich i gościnnych organizowanych przez NürnbergMesse Group we współpracy ze spółkami – córkami w Chinach, Ameryce Północnej, Brazylii, we Włoszech i w Indiach. NürnbergMesse Group dysponuje ponadto siecią 50 przedstawicielstw, aktywnie działających w ponad 100 krajach świata.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik