Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

Okladka SS-12-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 budma750x200

  swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
Podsumowania czas... czyli WIŚNIOWSKI w 2016 roku
Data dodania: 11.01.17

Ubiegły rok 2016 firma WIŚNIOWSKI może podsumować jako bardzo udany. To czas intensywnej pracy na rzecz rozwoju przedsiębiorstwa, dalszych inwestycji budowlanych, wielu odważnych, biznesowych decyzji, a także pełnych sukcesu działań społecznych. W nowym 2017 roku firma WIŚNIOWSKI nie zwalnia tempa.

20170102wi

 

Firma WIŚNIOWSKI w roku 2016 postawiła silny akcent na rozwój sieci dystrybucji i nowatorskie podejście do ekspozycji oraz promocji swoich produktów. Budowa salonów ekspozycyjnych w podwarszawskich Łomiankach oraz Rudzie Śląskiej to kolejny krok w tym kierunku. Celem tego projektu była realizacji idei przestrzeni, w której klient indywidualny, partner handlowy, inwestor czy architekt może na własne oczy sprawdzić, jak produkty funkcjonują w naturalnych warunkach, w warunkach codziennego użytkowania. Planowane są już następne inwestycje tego typu.

 

Co-branding z firmą Somfy to kolejne duże przedsięwzięcie realizowane w mijającym roku. Połączenie dwóch prestiżowych marek, które postawiły przed sobą zadanie stworzenia najwyższej jakości produktu. Wspólna wizja i doskonała współpraca pozwoliła wprowadzić na rynek napęd METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI.

 

To jednak nie jedyny wyjątkowy projekt, który w ubiegłym roku prowadziła firma WIŚNIOWSKI. Finał akcji „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie”, do której zaproszono podopiecznych domów dziecka z całej Polski, pozwolił zaangażować do wspólnego działania lokalne społeczności i zapewnić bezpieczeństwo wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych. Zwycięzcy konkursu otrzymali produkty marki WIŚNIOWSKI, które bezpłatnie zamontowali partnerzy akcji.

 

20170102wi3

 

Rok 2016 przyniósł również wielkie święto kibiców piłkarskich, w którego celebracji nie mogło zabraknąć firmy WIŚNIOWSKI – Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Podczas turnieju Euro 2016 marka wspierała piłkarzy nie tylko na boisku. Zadbała także o bezpieczny transport Biało-Czerwonych na zgrupowania, a w stadionowych kuluarach wspólnie z kibicami zagrzewała ich do walki o zwycięstwo.

 

- Sukcesywnie i rozważnie poszerzamy swoją obecność na rynkach zagranicznych, prezentowana oferta spotyka się z coraz większym zainteresowaniem i uznaniem tamtejszych klientów. Oczywiście, nie odpuszczamy działań na terenie Polski. Potwierdzeniem jest chociażby tytuł Lidera Branży przyznany nam po raz piąty z rzędu przez Centrum Analiz Branżowych oraz nominacja do Nagrody Gospodarczej Prezydenta. To dla nas pozytywne podsumowanie tegorocznej działalności i potwierdzenie, iż obraliśmy właściwą ścieżkę rozwoju – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik