Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

OkladkaSS-10-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner konferencja 12 2017

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

 

  

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 baner mochnik colorimo 750X100

 

lisec SS FastLAne

 

baner-2-krzywe

 

 

 

Podsumowania czas... czyli WIŚNIOWSKI w 2016 roku
Data dodania: 11.01.17

Ubiegły rok 2016 firma WIŚNIOWSKI może podsumować jako bardzo udany. To czas intensywnej pracy na rzecz rozwoju przedsiębiorstwa, dalszych inwestycji budowlanych, wielu odważnych, biznesowych decyzji, a także pełnych sukcesu działań społecznych. W nowym 2017 roku firma WIŚNIOWSKI nie zwalnia tempa.

20170102wi

 

Firma WIŚNIOWSKI w roku 2016 postawiła silny akcent na rozwój sieci dystrybucji i nowatorskie podejście do ekspozycji oraz promocji swoich produktów. Budowa salonów ekspozycyjnych w podwarszawskich Łomiankach oraz Rudzie Śląskiej to kolejny krok w tym kierunku. Celem tego projektu była realizacji idei przestrzeni, w której klient indywidualny, partner handlowy, inwestor czy architekt może na własne oczy sprawdzić, jak produkty funkcjonują w naturalnych warunkach, w warunkach codziennego użytkowania. Planowane są już następne inwestycje tego typu.

 

Co-branding z firmą Somfy to kolejne duże przedsięwzięcie realizowane w mijającym roku. Połączenie dwóch prestiżowych marek, które postawiły przed sobą zadanie stworzenia najwyższej jakości produktu. Wspólna wizja i doskonała współpraca pozwoliła wprowadzić na rynek napęd METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI.

 

To jednak nie jedyny wyjątkowy projekt, który w ubiegłym roku prowadziła firma WIŚNIOWSKI. Finał akcji „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie”, do której zaproszono podopiecznych domów dziecka z całej Polski, pozwolił zaangażować do wspólnego działania lokalne społeczności i zapewnić bezpieczeństwo wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych. Zwycięzcy konkursu otrzymali produkty marki WIŚNIOWSKI, które bezpłatnie zamontowali partnerzy akcji.

 

20170102wi3

 

Rok 2016 przyniósł również wielkie święto kibiców piłkarskich, w którego celebracji nie mogło zabraknąć firmy WIŚNIOWSKI – Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Podczas turnieju Euro 2016 marka wspierała piłkarzy nie tylko na boisku. Zadbała także o bezpieczny transport Biało-Czerwonych na zgrupowania, a w stadionowych kuluarach wspólnie z kibicami zagrzewała ich do walki o zwycięstwo.

 

- Sukcesywnie i rozważnie poszerzamy swoją obecność na rynkach zagranicznych, prezentowana oferta spotyka się z coraz większym zainteresowaniem i uznaniem tamtejszych klientów. Oczywiście, nie odpuszczamy działań na terenie Polski. Potwierdzeniem jest chociażby tytuł Lidera Branży przyznany nam po raz piąty z rzędu przez Centrum Analiz Branżowych oraz nominacja do Nagrody Gospodarczej Prezydenta. To dla nas pozytywne podsumowanie tegorocznej działalności i potwierdzenie, iż obraliśmy właściwą ścieżkę rozwoju – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik