18 stycznia w siedzibie Związku Polskie Okna i Drzwi odbyło się pierwsze szkolenie z zakresu sprzedaży produktów stolarki budowlanej w punktach dystrybucji przeprowadzone w ramach kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. Ich właściciele uczestniczyli w warsztatach, w trakcie których uczyli się, jak odpowiednio wykorzystać wartości promowane w kampanii w relacjach z inwestorami. Szkolenie prowadzili trenerzy Mitura Academy.

 

20170122Szkolenie sprzedazowe Dobry Montaz POiD Mitura Academy 1

 

Trwająca od sierpnia 2016 roku kontynuacja kampanii „DOBRY MONTAŻ” wzbogacona jest o szereg nowych działań. Jednym z nich jest przyznanie statusu DOBREJ FIRMY przez Partnera kampanii, godnym polecenia punktom handlowym, zajmujących się sprzedażą i montażem stolarki budowlanej. 18 stycznia w siedzibie Związku POiD w Warszawie pojawili się właściciele firm z całej Polski, aby dowiedzieć się m.in. jak odpowiednio wykorzystać kampanię „DOBRY MONTAŻ” w procesie sprzedaży oferowanych wyrobów.

 

20170122Szkolenie sprzedazowe Dobry Montaz POiD Mitura Academy 4

 

– Na szkolenie przyjechali właściciele starannie wyselekcjonowanych firm, mających w swojej ofercie najlepsze produkty w branży stolarki budowlanej. Wierzę, że informacje przekazane przez trenerów trafiły do szkolonych osób, a nabyta wiedza wpłynie na sprzedaż ich dobrych produktów wraz z usługą dobrego montażu – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD, organizatora kampanii „DOBRY MONTAŻ”.

 

20170122Szkolenie sprzedazowe Dobry Montaz POiD Mitura Academy 2

 


Podczas warsztatów uczestnicy nie tylko wysłuchali części teoretycznej, lecz także brali czynny udział w zajęciach praktycznych. Interaktywny i angażujący sposób prowadzenia szkoleń przypadł do gustu uczestnikom, a odpowiednie narzędzia i techniki wykorzystane przez trenerów pozytywnie wpłynęły na poziom przyswajania wiedzy. – Świadomość wartości i jakości produktu, który będzie służył inwestorom przez wiele lat, jest absolutną podstawą, aby przekonać ich do zakupu. Uczestnicy szkolenia nabyli wiedzę, jak wejść w rolę wartościowego dla klienta doradcy – takiego, który nie tylko poleci odpowiedni produkt, lecz także dobierze narzędzia, pomogące mu w pełni wykorzystać potencjał wyrobu, w tym – dobry montaż – podsumowuje Adam Mitura, założyciel Mitura Academy i wieloletni praktyk szkoleń.


Zapraszamy do obejrzenia relacji z wydarzenia: 

 

 

Ogólnopolska kampania edukacyjna DOBRY MONTAŻ to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Partnerami „DOBREGO MONTAŻU" są firmy: AIB, Anwis, FAKRO, GERDA, Hörmann, Klimas Wkręt-met, POL-SKONE, Porta KMI Poland, PROLINE, Soudal, Stolbud Koronea i Yawal.

 

20170122Szkolenie sprzedazowe Dobry Montaz POiD Mitura Academy 3

 

 

 

wytyczne montazu

    Informacje na temat Wytycznych montażu mozna uzyskać bezpośrednio w redakcji miesięcznika Świat Szkła:

 - Agata Kostrzewa  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

 

 - Agnieszka  Roguska    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


   oraz dziale dystrybucji

   - Iwona Markowska   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 więcej informacji też na stronie o Wytycznych do montaż okien i drzwi zewnętrznych tzw Instrukcja RAL

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.