Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

Okladka SS-12-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 budma750x200

  swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
Hörmann zwiększa swoje zaangażowanie w sponsoring sportowy
Data dodania: 01.03.17

Firma Hörmann – znany producent bram i drzwi – który od wielu lat sponsoruje międzynarodowe rozgrywki piłki nożnej, teraz zaangażował się w dodatkowy długofalowy sponsoring sportów zimowych. W tym sezonie firma dołączyła do kręgów sponsorów Premium Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie.

 

 20170225hormann PM 1629-Sportsponsoring

 

Stąd szeroka obecność reklamowa firmy Hörmann na stadionie, wzdłuż trasy biegu i na stanowiskach strzelniczych podczas Pucharu Świata BMW IBU World Cup i Mistrzostw Świata w Biathlonie.

 

W ciągu ostatnich lat biathlon stał się jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportów zimowych, szczególnie w Niemczech, Czechach i krajach skandynawskich, które należą do bardzo ważnych rynków zbytu firmy Hörmann. W Polsce również zyskuje on coraz większe znaczenie i coraz szersze grono kibiców.

 

W każdy weekend miliony widzów spędzają czas przed ekranem telewizorów, śledząc transmisje z zawodów, co każdego roku pozwala dotrzeć do 500 milionów osób w całej Europie. Dlatego dział komunikacji marketingowej firmy Hörmann właśnie w ten sposób postanowił umacniać pozycję marki Hörmann wśród zainteresowanych budowaniem i remontowaniem.

 

- W miesiącach zimowych nie organizuje się międzynarodowych meczów piłki nożnej. Dlatego nasza obecność reklamowa podczas odbywających się właśnie w tym czasie zawodów Pucharu Świata w Biathlonie jest idealnym uzupełnieniem naszego zaangażowania w międzynarodowe rozgrywki piłkarskie – powiedział Christoph Hörmann z firmy Hörmann.

 

Sezon w biathlonie rozpoczął się końcem listopada w szwedzkim Östersund, a zakończy w połowie marca w stolicy Norwegii Oslo.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik