Czytaj także -

Aktualne wydanie

SS-09-2018-okladka

20180813-BANNER-160X600-V1-PL-GLASSTECEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

20180817doe12 baner-480-100

 

Marka WIŚNIOWSKI zagościła na włoskim MADE Expo 2017
Data dodania: 16.03.17

Marka WIŚNIOWSKI z powodzeniem zdobywa uznanie Włochów. Nowoczesny design, produkty idealnie dopasowane do istniejącej zabudowy czy rozwiązania renowacyjne to wszystko sprawia, że polska marka cieszy się powodzeniem wśród włoskich odbiorców. WIŚNIOWSKI zaprezentowała swoją ofertę na targach MADE Expo 2017 w Mediolanie.

 

20170308wisn

 

Targi MADE Expo co dwa lata ściągają do Mediolanu rzesze architektów, projektantów i przedsiębiorców związanych z branżą budowlaną. Od 8 do 11 marca Mediolan po raz kolejny stanie się mekką profesjonalistów związanych z budownictwem. Wśród takiego grona wystawców nie mogło zabraknąć marki WIŚNIOWSKI, której produkty dla wielu Włochów są synonimem wyszukanego designu, jakości i bezpieczeństwa.

 

Marka WIŚNIOWSKI pokaże w Mediolanie rozwiązania dopasowane do potrzeb rynku. Specjalne konstrukcje, pozwalające na montaż produktu w trudnych warunkach montażowych, designerskie linie wzornicze i duże przeszklenia dostępne także w bramach segmentowych – to najchętniej wybierane we Włoszech rozwiązania oferowane przez tę markę.

 

20170308wisn1

 

Na stoisku będzie można było zobaczyć między innymi bramę PRIME z napędem METRO, bramę UniPro z konstrukcją montażową i napędem INTRO, system HOME INCLUSIVE ze sterownikiem Ri-Co, kolekcje ogrodzeń Lux, Style i Modern czy drzwi CREO z czytnikiem bluetooth i klawiaturą kodową. Nie zabrakło też sprawdzonych rozwiązań dla przemysłu takich jak brama MakroPro w wersji visual, brama szybkobieżna V-King czy przesuwna PI-200, a także systemy panelowych ogrodzeń kratowych Gardia i Garden.

 

Mediolan jest kolejnym, ważnym punktem na targowej mapie marki WIŚNIOWSKI. To doskonała okazja nie tylko, by promować polską markę, ale i zdobywać nowe doświadczenia, inspirować się i wzbogacać sieć kontaktów biznesowych oraz wiedzę na temat bieżących nowości branży budowlanej. W zeszłym roku Targi odwiedziło aż 208 302 zwiedzających i 1 450 wystawców.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik