Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 12 okladka

       Świat Szkła 12/2019

 

User Menu

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

  

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

budma 2020 - 480x120

 

eurasia glass 480x100

 

 konferencja ICG 1c

„Komunikacja marketingowa i kreowanie wartości produktu” na VIII Kongresie Stolarki Polskiej
Data dodania: 12.04.17

201700411poid kongres 12„Nie oceniaj książki po okładce” mówi stare polskie przysłowie. I jeśli sprawdza się ono w relacjach międzyludzkich i życiu codziennym, w sprzedaży nie ma zastosowania – nie od dziś wiadomo, że klienci kupują oczami… Jak więc skutecznie przykuć ich uwagę? W jaki sposób wykreować wartość produktu, by sprzedawać więcej i drożej, jednocześnie nie zmieniając parametrów i specyfiki wyrobu? O kolorze, designie, pozycjonowaniu, storytellingu i tworzeniu unikalnej wartości produktu opowiedzą doświadczeni eksperci, a inwestorzy zdradzą co na nich… nie działa. Przed nami VIII Kongres Stolarki Polskiej, a na nim kolejna odsłona marketingu!

 

Organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi, Kongres Stolarki Polskiej jest najważniejszym wydarzeniem dedykowanym polskiej branży stolarki budowlanej. Co roku przyciąga ponad 300 uczestników, przede wszystkich właścicieli firm i przedstawicieli kadry zarządzającej producentów stolarki budowlanej. Dlatego nieodłączną częścią wydarzenia jest za każdym razem blok tematyczny poświęcony sprzedaży i marketingowi.


Podczas VI Kongresu Stolarki Polskiej (2015 rok) odbył się panel, w którym omówione zostały kwestie związane z założeniem i prowadzeniem biznesu. Idąc dalej, w ubiegłym, 2016 roku, uczestnicy wysłuchali ciekawych wystąpień dotyczących sprzedaży produktu zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych (internetowych) punktach dystrybucji. Eksperci radzili, jak wykorzystać nowe technologie w komunikacji z konsumentem i dzięki nim zaangażować go w świat marki. Poruszony został także temat marketingu sensorycznego.

 


201700411poid 12Tegoroczny, III blok tematyczny, będzie stanowił kontynuację tych zagadnień. Jednym z wybranych tematów jest design produktu – architekci i przedstawiciele wydziałów wzornictwa użytkowego spróbują odpowiedzieć na pytanie o znaczenie cech praktycznych produktu w zestawieniu z aspektem wizualnym. Zostaną także przedstawione wyniki badania uwarunkowań decyzyjnych w zakresie preferencji wyboru określonych produktów stolarki otworowej przez inwestorów.

 

W drugiej części specjaliści ds. marketingu i komunikacji podpowiedzą, jak wyróżnić produkt za pomocą przekazów marketingowych, budując tym samym przewagę konkurencyjną. Uczestnicy panelu wezmą także udział w ciekawym eksperymencie, który pokaże wpływ sposobu przedstawienia informacji na reakcję potencjalnego klienta. Ostatnią część stanowić będzie opowieść o… kolorze: jak barwa wpływa na marketing produktu? Jak opracować idealną paletę kolorystyczną dostępną dla inwestora – lepiej mniej czy więcej? 

 

Wzbogacony o treści multimedialne, III blok tematyczny tegorocznego Kongresu zaprojektowano tak, aby dostarczyć praktycznej wiedzy na temat tego, jak efektywnie wykorzystać dostępne narzędzia marketingowe i dzięki nim opracować lepszy produkt bez konieczności wprowadzania zmian technologicznych. Moderatorem panelu będzie dr Marek Borowiński, znany psycholog koloru, specjalista od visual merchandisingu.


VIII Kongres Stolarki Polskiej odbędzie się w dniach 25-26 maja 2017 w Hotelu Copernicus**** w Toruniu. Partnerem Strategicznym wydarzenia jest firma PORTA KMI POLAND. Partnerami Głównymi: AIB, FAKRO i Ponzio, a Wspierającymi: elumatec oraz Soudal.


Szczegółowe informacje na temat programu merytorycznego i formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem: http://kongres.poid.eu

 

 

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik