Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 10 oladka

       10/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

SAINT-GOBAIN partnerem konkursu dla naukowców FAMELAB 2017
Data dodania: 22.05.17

20170522Saint-Gobain logoWyłonienie charyzmatycznych osobowości świata nauki to założenie niezwykłego konkursu FameLab. Krajowy finał tegorocznej edycji odbył się 13 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Grupa Saint-Gobain po raz pierwszy była partnerem tego wydarzenia.

 

 

 

Podczas krajowego finału FameLab każdy uczestnik miał trzy minuty na przedstawienie swojej aktywności badawczej i reprezentowanej dziedziny nauki. Kluczem do sukcesu była intrygująca prezentacja, zaciekawienie jury i publiczności. A było o co walczyć – oprócz atrakcyjnych nagród pieniężnych, z przeznaczeniem zarówno na cele naukowe, jak i indywidualne, uczestnicy rywalizowali o udział w międzynarodowym finale konkursu odbywającym się w Wielkiej Brytanii.

 

Jak ważny jest interesujący sposób prezentowania doskonale zdajemy sobie sprawę również w Saint-Gobain. W ubiegłym roku Grupa wdrożyła nową strategię komunikacji, która powstała po to, by wspierać ciekawy i intrygujący sposób eksponowania dokonań Saint-Gobain - nie tylko na polu naukowym, ale również związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Sama strategia skupia się na pokazywaniu bliskiej więzi Grupy z klientami. Podkreśla też jak ważna dla Saint-Gobain jest dbałość o komfort w przestrzeni, w której wszyscy żyjemy, przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. W ramach działań wdrażających tę strategię, Grupa zaprezentowała m.in. nową stronę internetową.

 

– Inwestowanie w badania i rozwój innowacji, jak również współpraca z wybitnymi naukowcami i ekspertami, zaliczają się do fundamentów działalności Grupy Saint-Gobain – mówi Ewa Świderska, Dyrektor ds. komunikacji w Saint-Gobain. - Od lat konsekwentnie stawiamy na działania, pozwalające rozwijać nowe rozwiązania i udoskonalać tysiące rozmaitych produktów wchodzących w skład naszego portfolio. Tym samym idea FameLab jest nam niezmiernie bliska, a możliwość zaangażowania się w konkurs odkrywający nowe talenty w zakresie komunikacji o badaniach naukowych, jest logiczną konsekwencją działań prowadzonych przez Saint-Gobain od wielu lat.

 

FameLab odbył się w Polsce po raz szósty. Honorowym patronem wydarzenia było Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Więcej o konkursie FameLab: www.famelab.org.pl.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik