Czytaj także -

Aktualne wydanie

okladka SS-7-8 2018-do Internetu

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

Łukasz Piszczek z rozszerzonym kontraktem z KRISPOL
Data dodania: 09.06.17

KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien i rolet, zwiększył zakres współpracy z Łukaszem Piszczkiem - filarem obrony Reprezentacji Polski oraz niekwestionowaną gwiazdą Bundesligi, na co dzień grającym w barwach Borussi Dortmund.

Dzień 1 czerwca był niezwykle udany dla firmy KRISPOL. Ambasador marki- Łukasz Piszczek- wykorzystał kilka wolnych dni przed zgrupowaniem kadry i odwiedził Wrześnię, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne firmy. Podczas tej krótkiej, ale intensywnej wizyty, spotkał się z Zarządem spółki.

 

20170609krispol1

 

 

Była to okazja do podsumowania pierwszego roku współpracy oraz omówienia dalszych, wspólnych planów związanych z kampanią prowadzoną pod hasłem KRISPOL - Gwarancja spokoju.

KRISPOL niemal od samego początku istnienia, podkreśla zamiłowanie do sportu i wzajemne przenikanie się wartości cenionych zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

 

Obie strony połączyła pasja do sportu i piłki nożnej, dlatego firma KRISPOL zaproponowała piłkarzowi zwiększenie zakresu współpracy reklamowej. Rozszerzenie kontraktu o nowe rynki oraz pola eksploatacji wizerunku, to także konsekwencja przyjętej strategii marketingowej, która zmierza do pozycjonowania firmy KRISPOL jako silnej marki oferującej wysokiej jakości komplet stolarki dla domu.

- Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem dobrą decyzję. Łączy nas pozytywna energia i dbałość o szczegóły - skomentował piłkarz.

 

20170609krispol

 

Od dłuższego czasu spółka osiąga coraz większe sukcesy sprzedażowe w wielu krajach europejskich. Wizerunek Łukasza Piszczka, światowej klasy sportowca, jest dobrze rozpoznawalny na arenie europejskiego futbolu, a w szczególności na rynku niemieckim, który jest strategicznym punktem na mapie eksportowej firmy KRISPOL.

- Zachowanie Łukasza na boisku, to przede wszystkim postawa fair play, przemyślana strategia, bezpieczeństwo i w konsekwencji gwarancja spokoju dla całej drużyny. Te same zasady, przełożone na język biznesu, wyznaje marka KRISPOL - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik