Newsletter

Login Form



Aktualne wydanie

Okladka 01-2018

20180123-BANNER-160X600-V1-PL-FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

   swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

  

ERD480x100-en 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
Łukasz Piszczek z rozszerzonym kontraktem z KRISPOL
Data dodania: 09.06.17

KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien i rolet, zwiększył zakres współpracy z Łukaszem Piszczkiem - filarem obrony Reprezentacji Polski oraz niekwestionowaną gwiazdą Bundesligi, na co dzień grającym w barwach Borussi Dortmund.

Dzień 1 czerwca był niezwykle udany dla firmy KRISPOL. Ambasador marki- Łukasz Piszczek- wykorzystał kilka wolnych dni przed zgrupowaniem kadry i odwiedził Wrześnię, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne firmy. Podczas tej krótkiej, ale intensywnej wizyty, spotkał się z Zarządem spółki.

 

20170609krispol1

 

 

Była to okazja do podsumowania pierwszego roku współpracy oraz omówienia dalszych, wspólnych planów związanych z kampanią prowadzoną pod hasłem KRISPOL - Gwarancja spokoju.

KRISPOL niemal od samego początku istnienia, podkreśla zamiłowanie do sportu i wzajemne przenikanie się wartości cenionych zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

 

Obie strony połączyła pasja do sportu i piłki nożnej, dlatego firma KRISPOL zaproponowała piłkarzowi zwiększenie zakresu współpracy reklamowej. Rozszerzenie kontraktu o nowe rynki oraz pola eksploatacji wizerunku, to także konsekwencja przyjętej strategii marketingowej, która zmierza do pozycjonowania firmy KRISPOL jako silnej marki oferującej wysokiej jakości komplet stolarki dla domu.

- Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem dobrą decyzję. Łączy nas pozytywna energia i dbałość o szczegóły - skomentował piłkarz.

 

20170609krispol

 

Od dłuższego czasu spółka osiąga coraz większe sukcesy sprzedażowe w wielu krajach europejskich. Wizerunek Łukasza Piszczka, światowej klasy sportowca, jest dobrze rozpoznawalny na arenie europejskiego futbolu, a w szczególności na rynku niemieckim, który jest strategicznym punktem na mapie eksportowej firmy KRISPOL.

- Zachowanie Łukasza na boisku, to przede wszystkim postawa fair play, przemyślana strategia, bezpieczeństwo i w konsekwencji gwarancja spokoju dla całej drużyny. Te same zasady, przełożone na język biznesu, wyznaje marka KRISPOL - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy