Newsletter

Login Form



Aktualne wydanie

Okladka SS-12-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 budma750x200

  swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
FAKRO najczęściej wybierane na rynku
Data dodania: 13.06.17

Według wyników rankingu „Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów” przeprowadzonego przez portal budujemydom.pl, produkty marki FAKRO są najbardziej rozpoznawane i najchętniej wybierane na rynku.

 

W maju 2017 br. członkowie „Klubu Budujących Dom” wypełniali ankietę, która zawierała listę najważniejszych na rynku firm w grupie produktów: okna połaciowe. Pytania dotyczące branży ujęto w kategorii „Znane i preferowane marki produktów”.

 

W badaniu wzięło udział 995 osób. Wyniki pokazały, że FAKRO jest najbardziej rozpoznawalną firmą w branży okien dachowych. Na pytanie „Czy znasz tę markę / producenta?” twierdząco odpowiedziało prawie 86 % ankietowanych.

 

Ponad połowa pytanych osób wyraziła zainteresowanie zastosowaniem produktów marki FAKRO w budowie własnego domu – FAKRO uzyskało 10-cio procentową przewagę nad swoim głównym konkurentem.

 

Cieszymy się, że marka FAKRO budzi zaufanie naszych klientów. Osiągnęliśmy to dzięki długiej i owocnej współpracy z naszymi partnerami, reagowaniu, a nawet wyprzedzaniu potrzeb rynku. Szeroka oferta oraz najwyższa jakość produktów to cechy wyróżniające FAKRO na rynku budowlanym – podsumowuje Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu Grupy FAKRO.