FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 budma750x200

  swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
Butelkowy chór
Data dodania: 30.08.17

 Popularny duński zespół The Bottle Boys grający na instrumentach wykonanych z opakowań szklanych wraz ze znanym brytyjskim raperem stworzyli jedyny w swoim rodzaju „Butelkowy chór” w najnowszej europejskiej kampanii viralowej Friends of Glass.


Celem działań projektu jest uświadomienie, że opakowania szklane można w nieskończoność przetwarzać na nowe, bez utraty ich naturalnych właściwości ochronnych. Są one w całości poddawane recyklingowi, natomiast ich wybór w codziennym życiu, to nasz wkład w zrównoważony rozwój całego środowiska. Oznacza bowiem mniej odpadów i zanieczyszczeń, a więcej surowców i zaoszczędzonej energii.

 

20170808The Bottle Boys

„Butelkowy chór”, czyli The Bottle Boys i Doc Brown podczas nagrań


W kampanii występuje niezwykle popularny w mediach społecznościowych duński zespół „The Bottle Boys”, grający wyłącznie na instrumentach wykonanych z butelek po piwie oraz brytyjski raper Ben Bailey Smith, znany bardziej jako Doc Brown. Za pośrednictwem mikrofonu ukrytego w butelce, razem z gośćmi jednej z brukselskich kawiarni śpiewają największe muzyczne przeboje ostatnich dziesięciu dekad (lata 1910-2000) autorstwa m.in.: Louisa Armstronga, Fatsa Domino czy Kool&the Gang.

Przy okazji pokazują, że szklane butelki i słoiki, to nie tylko najlepszy wybór dla otoczenia, ale i dla człowieka. Muzyczna podróż przez dekady jest opowieścią o nas samych i o opakowaniach szklanych, które nam w tej wędrówce od pięciu tysięcy lat towarzyszą.

 

 

Kampania „Butelkowy chór” jest kolejną odsłoną projektu „Szkło jest wiecznie żywe”, opierającego się na zleconym przez Friends of Glass ogólnoeuropejskim i niezależnym badaniu zrealizowanym przez instytut InSites. Wykazało ono, że chociaż 85% Europejczyków rekomenduje opakowania szklane swoim znajomym i rodzinie, to w grupie millenialsów (osoby urodzone między 1980 a 1995 rokiem), świadomość korzyści wynikających z wykorzystywania opakowań szklanych jest wciąż niska.


„Warto dodać, że interaktywna butelka, była już wykorzystywana w Polsce podczas ubiegłorocznej kampanii ambientowej pod hasłem „Mówiąca butelka” z udziałem Bartka Jędrzejaka” – informuje Barbara Maciałczyk z Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce.


Opakowanie z zainstalowanym mikrofonem jest w całości wykonane ze szkła. W środku znajduje się wydrukowany w 3D korpus elektroniczny, umożliwiający przekazywanie dźwięku za pośrednictwem Bluetooth.

 

 

 

-------
Ardagh Group to firma będącą liderem w dziedzinie opakowań metalowych i szklanych dla większości wiodących marek rynku spożywczego, napojowego i parafarmaceutycznego. Koncern posiada 109 zakładów produkcyjnych w 22 krajach, zatrudnia około 23 500 osób i może pochwalić się ogólną sprzedażą powyżej 7,7 miliarda EUR. Więcej na www.ardaghgroup.com