Aktualne wydanie

Okladka SS-05-2018

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

RODO baner1

 aby móc przekazywać Ci informacje o nowych wyrobach, technologiach i wydarzeniach

 

 

z branży szklarskiej, okiennej i fasadowej

 

 

zgodnie z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO - WIĘCEJ INFORMACJI

 

 

25575923 

 

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

Nowy Marketing Coordinator w Inoutic
Data dodania: 22.09.17

20170909Monika HybzaZ początkiem września Monika Hybza objęła stanowisko Marketing Coordinator w Inoutic/Deceuninck. Jednym z jej głównych zadań będzie koordynowanie kampanii wspierających rozpoznawalność marki i produktów firmy wśród klientów biznesowych i ostatecznych.

 

Monika Hybza posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji i marketingu, w trakcie swojej pracy realizowała m.in. kampanie wdrożeniowe dla nowych produktów, prowadziła działania wspierające sprzedaż, a także odpowiadała za budowanie relacji z partnerami biznesowymi.


Przed dołączeniem do Inoutic Monika Hybza odpowiadała za komunikację marketingową oraz wsparcie sprzedaży w firmie Cargill Poland Sp. z o.o. jako Marketing Communication Specialist. W tym czasie zajmowała się m.in. tworzeniem kampanii związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów oraz koordynowała program lojalnościowy skierowany do segmentu B2B.


Wcześniej, przez 10 lat związana była z branżą finansową, gdzie odpowiadała m. in. za komunikację wewnętrzną budowanie zaangażowania wśród pracowników, relacje z franczyzobiorcami oraz działania CSR.

 

Jest absolwentką kierunku Zarzadzanie marketingowe na rynku B2B na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ukończyła także Akademię Wychowania Fizycznego w Poznaniu, na kierunku Organizacja i obsługa ruchu turystycznego.