20170933Artesanal 500 altaDzięki współpracy O-I z producentami piw rzemieślniczych powstała nowa butelka umożliwiająca indywidualną kontrolę nad pianą podczas nalewania. Produkt został już wprowadzony na rynek w Ameryce Południowej, ale największy na świecie producent opakowań szklanych bada także potencjał europejskiego rynku browarniczego.

 

Niezależnie od tego czy jest delikatna czy obfita, dla pasjonatów piwa, piana to wyznacznik smaku i jakości jaką charakteryzuje się ten napój. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, zaprojektował innowacyjną butelkę, która pozwala na bardziej precyzyjne nalewanie piwa. To niezwykle ważne dla twórców rzemieślniczych i kraftowych produktów z klasy premium, których klienci szczególną wagę przywiązują  do celebracji konsumpcji.

 

Niezwykłą cechą butelki jest asymetryczny kształt szyjki. Z jednej strony smukłej szyi, między korpusem a otworem, biegnie przekątne połączenie. W zależności od obrotu i kąta trzymania butelki, nalewający ma wpływ na sposób, w jaki piwo wypełnia szklankę.

 

To innowacyjne rozwiązanie stworzone przez O-I jest aktualnie stosowane przez browarników w Ameryce Południowej, a od jesieni butelki dostępne są w wybranych sklepach w Brazylii. Dwie marki z brazylijskiego stanu Paraná, „Von Borstel” z Londriny i „Bodebrown” z Kurtyby, oferują swoim klientom możliwość bardziej precyzyjnego nalewania, a tym samym związany z nową butelką specjalny rytuał podawania. W Europie O-I bada potencjał rynku i sprawdza, czy europejscy browarnicy mogą być zainteresowani używaniem MyPour w kreowaniu elementów wyróżniających ich markę.

 

Ta funkcja może być szczególnie interesująca dla mikrobrowarów i niszowych dostawców. Wiemy, że dla pasjonatów piw kraftowych i rzemieślniczych, picie piwa to rytuał. Dzięki kształtowi butelki MyPour i zmianie sposobu serwowania, to doświadczenie może być jeszcze głębsze – wyjaśnia Steffi Lenz, Innovation Project Manager w O-I.

 

Browary, które już używają MyPour, są przekonane o wartości dodanej jaką przynosi ta butelka. Dla Marcusa von Bortsela, właściciela browaru Von Bortsel, nowe opakowanie daje przewagę konkurencyjną, odróżniając jego produkt w sklepach i wzmacniając relację konsumenta z marką. Bodebrown wprowadził swoje produkty na rynek w Kurtybie i São Paulo w maju. Mocno wierzymy w siłę z jaką opakowanie może pokazać konsumentowi profil produktu, a Artesanal 500 wzmacnia nasz wyrazisty i innowacyjny charakter. Dodatkowo, zainwestowaliśmy w produkowane przez O-I ekskluzywne butelki z wytłoczonymi herbem i nazwą, które niewątpliwe pokazują kim jesteśmy: pasjonatami piwa! – mówi Samuel Cavalcanti, założyciel marki Bodebrown.

 


Informacje o firmie O-I
Owens-Illinois, Inc. (NYSE: OI) to największy na świecie producent opakowań szklanych, z którego produktów korzystają największe firmy z sektora napojów i artykułów spożywczych. W 2016 roku przychody O-I wyniosły 6,7 mld USD. Spółka zatrudnia ponad 27 000 osób w 78 zakładach w 23 krajach a jej główna siedziba znajduje się w Perrysburgu, w amerykańskim stanie Ohio. O-I dostarcza bezpieczne, ekologiczne, wolne od wad i budujące markę swoich klientów opakowania
na rosnącym rynku opakowań szklanych. Więcej informacji można znaleźć na stronie o i.com.
-

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.