Czytaj także -

Aktualne wydanie

okladka ss-06-2018

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

RODO baner1

 aby móc przekazywać Ci informacje o nowych wyrobach, technologiach i wydarzeniach

 

 

z branży szklarskiej, okiennej i fasadowej

 

 

zgodnie z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO - WIĘCEJ INFORMACJI

 

25575923 

 

20180633kongres ppoz 750x150

 

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 

 

Nie trać energii – rusza nowa kampania edukacyjna
Data dodania: 09.11.17

Czy Polacy zmienią swoje podejście do budowy i remontów domów? 

Czterech producentów oferujących rozwiązania energooszczędne – firmy Danfoss Poland, H+H Polska, ROCKWOOL i VELUX – rozpoczęło kampanię edukacyjną na temat budownictwa energooszczędnego. Celem kampanii jest wzrost świadomości Polaków w zakresie rozwiązań energooszczędnych w budownictwie.

W październiku ruszyła strona www.nietracenergii.pl oraz fanpage na Facebooku. Jeszcze w tym roku odbędzie się premiera pierwszego odcinka serii „Dom z klimatem”, który dostępny będzie na kanale YouTube.

 


Obecnie ponad połowa Polaków mieszka w domach jednorodzinnych, podczas gdy jeszcze dekadę temu większość żyła w domach wielorodzinnych. Z budową domu wiąże się jednak szereg wyzwań, nie tylko finansowych. Zgłębianie wiedzy na temat procesu budowy i remontu domu, nowoczesnych rozwiązań i koniecznych formalności to zadanie, które pochłania mnóstwo energii. Celem kampanii „Nie trać energii” jest przybliżenie idei domów efektywnych energetycznie, obalenie mitów na temat ich budowy oraz edukowanie o korzyściach płynących ze stosowania sprawdzonych i łatwo dostępnych rozwiązań w domach energooszczędnych.

 

Polacy na poziomie deklaratywnym w większości chcą mieszkać w domach jednorodzinnych – mówi Bożena Dykta, Marketing Manager z firmy H+H Polska. - I choć coraz częściej dostrzegane są zalety budownictwa energooszczędnego, to nadal mamy do czynienia z niską świadomością w tym zakresie. Szczególnie w przypadku rozwiązań stosowanych w takiej inwestycji. Dlatego zebraliśmy w jednym miejscu wszelkie potrzebne informacje, które pozwolą inwestorom łatwiej planować budowę czy remont domu – dodaje.



W ramach kampanii zostanie opublikowany raport „Budownictwo energooszczędne oczami Polaków”. Badanie pokaże, jaka jest świadomość Polaków w zakresie tego typu budownictwa. Jednym z wiodących tematów kampanii będzie także obalenie mitów dotyczących domów energooszczędnych.


– Budownictwo energooszczędne nie jest nowinką, raczej należy powiedzieć, że jest już standardem. Po części wynika to ze specyfikacji technicznych, jakie nakłada na inwestora ustawodawca, a po części z szukania optymalnych rozwiązań – uważa Tomasz Weber, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej & PR w ROCKWOOL Polska.

 

Tematem związanym bezpośrednio z edukacją na temat budownictwa energooszczędnego jest kwestia smogu i zdrowia. – Zmniejszając zapotrzebowanie na energię potrzebną do ogrzania budynku, w istotny sposób zmniejszamy emisję zanieczyszczeń, a tym samym poprawiamy jakość powietrza. Naszym celem jest zatem pokazanie w jaki sposób robić to jak najefektywniej – mówi Anna Kałaska-Nejfeld, Konsultant PR z firmy Danfoss Poland.

 

Wątek zdrowotny często będzie podejmowany w trakcie lub podczas trwania kampanii. – Jakość powietrza z jednej strony, z drugiej komfort i zdrowe warunki panujące w pomieszczeniach to kluczowe dla Polaków kwestie. Stosowanie rozwiązań energooszczędnych ma wpływ na te elementy i my będziemy o tym konsekwencje przypominać – mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w firmie VELUX.

 

20171022 NTE

 


O kampanii

Zgłębianie wiedzy na temat procesu budowy i remontu domu, nowoczesnych rozwiązań i koniecznych formalności to zadanie, które pochłania mnóstwo energii. Misją kampanii „Nie trać energii” jest przybliżenie idei domów efektywnych energetycznie, obalenie mitów na temat ich budowy oraz edukowanie o korzyściach wynikających ze stosowania sprawdzonych i łatwo dostępnych rozwiązań w domach energooszczędnych.

W ramach kampanii dzielimy się wiedzą i inspirujemy jak wybudować lub wyremontować dom, który będzie energooszczędny i komfortowy. Pokazujemy, że stosując sprawdzone i nowoczesne rozwiązania, zyskujemy nie tylko niższe rachunki i oszczędność energii, ale wpływamy przede wszystkim na komfort i zdrowie naszych najbliższych i sąsiadów. Podnosząc efektywność energetyczną budynków w istotny sposób walczymy też ze smogiem i zanieczyszczeniem powietrza.

Organizatorami kampanii są firmy: Danfoss Poland, H+H, ROCKWOOL, VELUX.
Więcej informacji na www.nietracenergii.pl i Facebooku.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik