Czytaj także -

Aktualne wydanie

okladka SS-7-8 2018-do Internetu

20180813-BANNER-160X600-V1-PL-GLASSTECEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

20180817doe12 baner-480-100

 

Tysiące odwiedzających na stoisku Grupy Oknoplast podczas targów Batimat 2017 w Paryżu
Data dodania: 20.11.17

Tysiące odwiedzających, podobna ilość zebranych kontaktów, oblężenie stoiska przez wszystkie dni targowe, nowości w postaci rozwiązań Smart Home i czerwony dywan z muzyką – tak można w skrócie podsumować obecność Grupy Oknoplast na targach Batimat 2017. Tegoroczne paryskie targi potwierdziły, że czołowa pozycja podkrakowskiej firmy na rynku europejskim jest nieprzypadkowa, a frekwencja na stoisku znacznie przerosła oczekiwania pracowników firmy.

 

20171117oknoplast

 


Na tegorocznych targach Batimat nie mogło zabraknąć Grupy Oknoplast. Francja to przecież jeden z kluczowych rynków dla firmy. Ciągle rosnąca pozycja grupy w tym kraju wpływa na zwiększanie zaangażowania i chęć pokazania się z jak najlepszej strony. Właśnie dlatego poczyniono wszelkie kroki, by jak najlepiej ugościć zainteresowanych produktami podkrakowskiego przedsiębiorstwa. Specjalnie zaprojektowane stoisko z drzewami w samym jego sercu, robiło wrażenie na wszystkich, a czerwony dywan, nastrojowa muzyka i szampan pozwoliły w najlepszy sposób witać gości.

 

Stoisko Grupy Oknoplast odwiedzały tłumy. Zainteresowanie produktami klasy premium było bardzo duże. Przez stoisko „przewinęło” się tysiące odwiedzających. Ze względu na dużą już rozpoznawalność marki na rynku francuskim, spodziewaliśmy się sporej liczby gości. Rzeczywistość okazała się jednak brutalna, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ze względu na prawdziwe oblężenie, nasi handlowcy nie mieli nawet chwili wytchnienia. Pierwotny pomysł obsługi stoiska w systemie zmianowym musiał zwyczajnie ulec zmianie. Szybko podjęliśmy decyzję, że wszyscy jesteśmy niezbędni przez cały dzień targowy. Sytuacja ta wprawiła w zdumienie nawet największych optymistów. – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast.

 

Obecna edycja targów Batimat, była już kolejną, na której Grupa Oknoplast prezentowała swoje produkty. Tym razem dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości w postaci rozwiązań Smart Oknoplast choć serca zwolenników prawdziwych nowości technologicznych skradł Voice Oknoplast, dający wszystkim możliwość sterowania stolarką otworową za pomocą głosu. Roleta obsługiwana za pomocą komend głosowych była eksploatowana maksymalnie.

 

Udział w międzynarodowych targach branżowych daje uczestnikom możliwość nie tylko prezentacji swoich nowości, ale co najważniejsze, poznanie potrzeb i oczekiwań klientów. To także świetna okazja do budowania relacji z partnerami biznesowymi, ale i nawiązywania nowych kontaktów.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik