Newsletter

Login Form



Aktualne wydanie

Okladka 01-2018

20180123-BANNER-160X600-V1-PL-FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG 

swiat szkla 750x100 2

 

 Swiat-Szkla 480x120 26163

 inoutic 480x120-s

ERD480x100-en 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
FAKRO o polskiej i małopolskiej marce
Data dodania: 05.12.17

FAKRO, polska firma będąca światowym wiceliderem w produkcji okien dachowych i schodów strychowych była obecna podczas Kongresu Marki Małopolska, który odbył się 23 i 24 listopada br. w Pijalni Głównej w Krynicy – Zdroju. Firmę FAKRO reprezentowała Bożena Damasiewicz, dyrektor Biura Zarządu, która wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Made in Małopolska”.

 

Budowanie marki regionu jest kluczem do sukcesu, ale musi być ono kompatybilne z kreowaniem i umacnianiem polskiej marki na świecie. Silna marka polskich produktów, wpływa na utożsamianie naszego kraju z wysoką jakością, kompetencją i prestiżem – komentuje Bożena Damasiewicz.

 

20171201FAKRO kongres marki małopolska

 

Kongres skierowany był do pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations. Wydarzenie było okazją do wymiany opinii i spostrzeżeń dotyczących współpracy na rzecz rozwoju marki regionu. W spotkaniu wzięli udział specjaliści z zakresu marketingu miejsc, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji non-profit.

 

Firma FAKRO, której centrala mieści się w Nowym Sączu, od lat angażuje się w rozwój regionu. Nie tylko jest jednym z głównych pracodawców zatrudniających ok. 2 000 mieszkańców miasta i okolic, ale także chętnie wspiera lokalne wydarzenia o charakterze sportowym, kulturalnym i edukacyjnym.

 

Prezes Ryszard Florek powołał w 2010 roku Fundację Pomyśl o Przyszłości, której jednym z celów szczegółowych jest budowanie świadomości w zakresie racjonalizmu gospodarczego – wybierając dobre, polskie produkty przyczyniamy się do rozwoju gospodarczego naszego kraju – uzupełnia Bożena Damasiewicz.