FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 budma750x200

  swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
O-I prezentuje pierwszy globalny Design Book
Data dodania: 21.12.17

Globalne projekty stworzone przez O-I mogą stać się inspiracją dla designu opakowań szklanych

Firma Owens-Illinois, wydała globalny Design Book, który ma za zadanie dostarczać inspiracji właścicielom marek i agencjom projektowym poszukującym nowych pomysłów na opakowania szklane dla żywności i napojów. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, w jednym miejscu zebrał ponad 100 projektów z całego świata. Zaprezentowana kolekcja przedstawia piękno, wszechstronność, zróżnicowanie marki, paletę kolorów, kształtów i warianty dekoracji wykorzystywane w sposób, zarezerwowany tylko dla tego materiału.

 

20171212oi Carlsberg Smooth Draught

 

Szkło wywołuje emocje docierając do najgłębszych potrzeb klienta. Jego unikalne cechy - czystość, jakość, ekskluzywność, trwałość, walory zdrowotne - oraz wszechstronność projektu wspólnie tworzą ścisłą więź między tym, czego doświadczamy podczas konsumpcji a obietnicą produktu i marki. "Wiele badań potwierdza, że konsumenci kochają szkło. To ich ulubione opakowanie. Żaden inny materiał nie wywołuje takich silnych doznań jak szkło: przyjemność, z jaką trzymasz zimną butelkę z piwem, moment otwierania słoika z ulubionym produktem, oczekiwanie, gdy otwierasz butelkę szampana.” – stwierdził Andres Lopez, Prezes O-I w przedmowie do Design Book.

 

20171212oi Hendricks Gin

 

 

Przykłady przedstawione w katalogu to produkty stworzone w ciągu ostatnich kilku lat przez zespoły projektowe O-I na podstawie briefów od klientów lub z biur agencji projektowych na każdym z czterech kontynentów, na których działa firma. Projekty dowodzą szerokiego zakresu wiedzy eksperckiej O-I, a także ilustrują różne normy kulturowe stanowiące wskazówki projektowe dla marek w różnych miejscach na świecie.

 

"Ten katalog to coś więcej niż tylko zbiór pięknych zdjęć", powiedziała Marie-Laure Susset, kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe. "Odnosi się do narracji marek i trendów konsumenckich obowiązujących w ostatnich latach. Pokazuje rozwój rzemiosła, ekskluzywność szkła jako opakowania oraz wpływ na zdrowe odżywianie".

 

20171212oi Ole Products Versaflip dip jar

 

"Jestem wdzięczna za współpracę wszystkich właścicieli marek, których produkty znajdują się w księdze. To bardzo ekscytujące, że tak wiele wyjątkowych marek pojawia się na kolejnych stronach", podsumowuje Yolanda Fernandez, specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w Europie, która kierowała tym projektem.

 

Design Book jest dystrybuowany wśród klientów O-I i wiodących agencji projektowych na całym świecie.

 

20171212oi Starbucks Cold Brew Coffee

 

Asia Pacific – Carlsberg Group

The hop leaf embossing plus the scallop design of the body area represent the two main attributes of this beer - fruitiness, with citrus and floral notes. Tłoczone listki chmielu na butelce reprezentują dwie główne cechy tego piwa – owocowy smak, z nutą cytrusów i kwiatów

 

Europe - Hendrick’s

Kształt butelki Apothecary podkreśla leczniczy charakter ginu a czarne szkło dodatkowo podkreśla ekskluzywność produktu.

 

Latin America - Olé Products
Wprowadzenie nowego rozwiązania projektowego, dzięki któremu słoik można postawić w dowolnej pozycji umożliwia uzyskanie łatwego i wygodnego dostępu do zawartości, jednocześnie zmniejszając marnowanie się żywności.

 


North America - Pepsi/ Great American Coffee Partnership

. W przypadku napojów na wynos - zapakowane w pomysłowo zaprojektowaną poręczną, grubą, bursztynową butelkę o charakterystycznym cylindrycznym kształcie i mocno zaokrąglonej szyjce. Zastosowane grawerowanie odwołuje się do dziedzictwa i tradycji rzemiosła.

 

 

 

 

 

Informacje o firmie O-I
Owens-Illinois, Inc. (NYSE: OI) to największy na świecie producent opakowań szklanych,
z którego produktów korzystają największe firmy z sektora napojów i artykułów spożywczych. W 2016 roku przychody O-I wyniosły 6,7 mld USD. Spółka zatrudnia ponad 27 000 osób w 79 zakładach w 23 krajach, a jej główna siedziba znajduje się w Perrysburgu, w amerykańskim stanie Ohio. O-I dostarcza bezpieczne, ekologiczne, wolne od wad i budujące markę swoich klientów opakowania na rosnącym rynku opakowań szklanych. Więcej informacji można znaleźć na stronie o i.com.

O-I w Polsce
O-I obecny jest w Polsce od 1993 roku. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne o wieloletniej tradycji – jedną z największych na świecie hut opakowań szklanych w Jarosławiu oraz hutę w Antoninku
k. Poznania. W Jarosławiu zlokalizowano również jedno z dwóch na świecie Centrów Serwisowych Maszyn. W 2014 roku utworzono w Poznaniu Business Service Center, które zarządza najważniejszymi operacjami O-I w Europie, w obszarze płatności i rozliczeń, zarządzania danymi oraz raportowania. W Polsce O-I zatrudnia ponad 850 osób, a w ciągu ostatnich sześciu lat firma zainwestowała w naszym kraju ponad 64 mln euro. Obecnie zajmuje dominującą pozycję na rynku opakowań szklanych dla producentów żywności dla dzieci, wyrobów alkoholowych, piwa oraz napojów bezalkoholowych.


Kontakt z O-I