Newsletter

Login Form



Aktualne wydanie

SS-03-2018 okladka

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

swiat szkla 750x100 2

 6032 IX Kongres Stolarki polskiej banery reklamowe www 550x120

sacroexpo 468x60 

Owsiak na szklanym słoju
Data dodania: 12.01.18

Jaki jest związek pomiędzy noworodkiem, a szklanym słojem? To pozornie irracjonalne pytanie ma swoją uzasadnioną odpowiedź jedynie raz w roku, kiedy gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. To właśnie podczas tegorocznego 26. Finału do wylicytowania jest wyjątkowy zestaw szklanych opakowań Friends of Glass sygnowany osobiście przez Jurka Owsiaka!

 

20180101owsiak

Jeden z dwóch szklanych zestawów do wylicytowania w rękach Jurka Owsiaka.

 


Truizmem jest twierdzenie, że opakowania są dla ludzi. Jednak gdy połączymy szklane słoje z podpisami Jurka Owsiaka wraz z dochodem uzyskanym z ich licytacji, który w ramach tegorocznej Orkiestry będzie przeznaczony na oddziały neonatologiczne, to otrzymujemy jedyne w swoim rodzaju zestawienie, które nadaje zupełnie nowe znaczenie pozornej oczywistości.

 

 


„Szklane opakowania mają o wiele więcej wspólnych mianowników z celem tegorocznego Finału. W znakomitej większości przypadków, pierwszym wyborem młodej mamy, kierującej się dobrem i zdrowiem swojego dziecka, są właśnie szklane butelki, których używa do karmienia. Dlatego też, przekazanie na licytację szklanych słojów z grawerem I ❤ glass wydało nam się czymś naturalnym.

 

Cieszymy się, że nasz pomysł spodobał się Jurkowi Owsiakowi, który nie tylko zgodził się podpisać słoje, ale poprosił nas o dwa dodatkowe. Zostaną one wystawione na osobną licytację przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy” – informuje Barbara Maciałczyk, marketing manager w Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce.

 


W licytacjach Friends of Glass biorą udział dwa szklane zestawy. Każdy zawiera szklany słój o pojemności 4,250 litra oraz ekologiczną, bawełnianą torbę. Wszystkie produkty posiadają oficjalną banderolę, hologram i znaczek tegorocznego, 26. Finału WOŚP, a także podpis Jurka Owsiaka wraz ze słynnym „Sie ma!”.

 

Licytacje odbywają się tutaj:
1.http://charytatywni.allegro.pl/szklany-zestaw-nr-1-z-podpisami-jurka-owsiaka-i5817694
2. http://charytatywni.allegro.pl/szklany-zestaw-nr-2-z-podpisami-jurka-owsiaka-i5817859

 

Aukcje trwają do 14 stycznia, a cały dochód przeznaczony jest na tegoroczny cel Orkiestry, czyli pozyskanie środków dla podstawowych oddziałów neonatologicznych w celu wyrównania szans w leczeniu noworodków.

 

 

Friends of Glass (Przyjaciele Szkła). To wpływowe europejskie forum, które wspiera i promuje prawo konsumenta do możliwości wyboru produktów spożywczych w opakowaniach szklanych. Skupia ono tych wszystkich, którzy wierzą, że szkło jest najlepszym wyborem dla zdrowia rodzin i dla środowiska. „Przyjaciele Szkła” zostali powołani w 2009 roku przez Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE) w odpowiedzi na ogólnoeuropejskie badanie zlecone przez FEVE we wrześniu 2008 r. i przeprowadzone przez Instytut Badawczy InSites.

 

Badanie to wykazało, że 74% konsumentów europejskich preferuje opakowania szklane do napojów i jedzenia. Dziś te dane wzrosły do 87%. Dołącz do nas na profilu: www.facebook.com/friendsofglass i dowiedz się więcej na stronie internetowej www.friendsofglass.pl

 

Ardagh Group to firma będącą liderem w dziedzinie opakowań metalowych i szklanych dla większości wiodących marek rynku spożywczego, parafarmaceutycznego i napojów. Koncern posiada 109 zakładów produkcyjnych w 22 krajach, zatrudnia około 23 500 osób i może pochwalić się ogólną sprzedażą powyżej 7,7 miliarda EUR. Więcej na www.ardaghgroup.com

 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP) – fundacja charytatywna, która co roku organizuje Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podstawowym elementem Finału są odbywające się w całej Polsce i zagranicą koncerty muzyczne, z których dochód przeznaczany jest na cele Fundacji. W czasie Finału organizowanych jest również wiele innych form zbiórki funduszy, z których najważniejsza jest publiczna kwesta na ulicach miast prowadzona przez wolontariuszy.

 

Zebrane pieniądze są przeznaczane na z góry ustalone cele związane z ochroną zdrowia, szczególnie zdrowia dzieci. W roku ubiegłym Orkiestra zebrała na ratowanie życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom ponad 105 000 000. zł.