W gąszczu oznaczeń, jakie spotykamy na produktach, gubią się i konsumenci, i przedsiębiorcy. Który znak gwarantuje wysoką jakość produktu, jego polskie pochodzenie, a przede wszystkim jest wiarygodny? Od blisko 30 lat taką gwarancję daje Godło „Teraz Polska”, któremu ufają Polacy. Tego biało-czerwonego znaku nie można kupić. Prawo do posługiwania się Godłem można zdobyć wyłącznie w drodze konkursu. Zgłoszenia do tegorocznej edycji przyjmowane są do 22 stycznia.

 

Według przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku badania 8 na 10 konsumentów spotkało się na kupowanych przez siebie produktach z Godłem "Teraz Polska". Według 96% badanych znak ten wiąże się z ich stabilną jakością, a dla 94% respondentów Godło ma wpływ na rozpoznawalność produktu.

 

 

20180101Laureaci XXVII edycji konkursu Teraz Polska fot kamil broszko

 

- Produkty i usługi oznaczone Godłem są lubiane przez konsumentów, gdyż są kojarzone z wysoką, stabilną jakością, są oceniane jako produkty rozpoznawalne, a więc popularne. Badania dowodzą, że Godło "Teraz Polska" w czytelny sposób symbolizuje wysoką polską jakość poszukiwaną przez konsumentów – komentuje dr Jarosław Górski z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa – tłumaczy Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”. - Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitału czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody – dodaje.

 

- W ciągu blisko 30 lat swojego istnienia Godło „Teraz Polska” stało się rozpoznawalnym znakiem potwierdzającym jakość. Laureaci konkursu podkreślają, że nagroda ta jest przede wszystkim efektywnym narzędziem, które może pozytywnie wpływać na sprzedaż nagrodzonych produktów i usług oraz promocję przedsiębiorstwa – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje konkurs „Teraz Polska”.

 

Rokrocznie prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska” zyskuje 25 firm. Wśród dotychczas nagrodzonych przedsiębiorstw są powszechnie znane marki, jak i małe, rodzinne firmy. Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności klientów, rozpoznawalności i konkurencyjności firmy to główne korzyści, dla których co roku kolejne firmy decydują się na start w konkursie.

 

- "Teraz Polska" jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem promującym polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu wysyłamy do naszych klientów sygnał, że jesteśmy solidnym kontrahentem, a nasze produkty są najwyższej jakości. Godło to dla nas renoma potwierdzona z jednej strony niezależnością ocen ekspertów i Kapituły, z drugiej zaufaniem konsumentów - Krzysztof Pruszyński, prezes Blachy Pruszyński Sp. z o.o.


Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu „Teraz Polska”. Aby wziąć w nim udział, należy do 22 stycznia br. wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dzwoniąc pod numer: 22 201 29 90, 22 826 01 91.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.