Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

Okladka 01-2018

20180123-BANNER-160X600-V1-PL-FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

   swiat szkla 750x100 2

 

lisec SS FastLAne

  

ERD480x100-en 

Ankieta

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
 
BUDMA kształci umysły
Data dodania: 29.01.18

30 stycznia (wtorek) specjaliści z zakresu marketingu zaprezentują najnowsze trendy i rozwiązania, które skutecznie wpłyną i poprawią efektywność firmy zarówno pod kątem optymalizacji procesów produkcji i rozszerzania portfolio oferowanych produktów, jak i wzmocnienia roli i świadomości marki czy także odpowiedniego zaaranżowania przestrzeni sprzedażowej.

 

20180112budma 1b 


4 RESULTS

Jak współcześnie zwiększać efektywność przedsiębiorstwa zarówno w obszarach operacyjnych jak i rynkowych? Nowe metody usprawnień i inspiracje efektami wdrożeń z polskich przedsiębiorstw.

 

TOTAL PRODUCTIVE MAINTENANCE (TPM) to całościowy program ciągłego rozwoju pracowników i organizacji oraz zmiany kultury zakładu produkcyjnego w celu wypracowania maksymalnej efektywności maszyn i urządzeń.


TRAINING WITHIN INDUSTRY (TWI) - Program rozwoju kompetencji pracowników różnych szczebli w celu wzrostu efektywności i jakości procesów. TWI pozwala m.in. na szybkie wdrożenie nowych pracowników, rozwój umiejętności między stanowiskowy czy także wyższą produktywność w krótszym czasie realizacji.


STRATEGIA JEST DLA AMATORÓW, EGZEKUCJA (WDROŻENIE) DLA PROFESJONALISTÓW, CZYŻ NIE? - CZYLI JAK SPRZEDAŻ WSPÓŁGRA Z PRODUKCJĄ - Optymalizacja portfolio produktów/usług, która pozwala maksymalizować zysk ze sprzedaży i poprawić pozycję konkurencyjną firmy to kluczowe zagadnienie dla dalszego, stabilnego rozwoju firmy.

 

Agencja Marketingowa MOMA
Budowa marki i planowanie komunikacji marketingowej w branży budowlanej.
Marta Cała-Sturzbecher, ekspert w zakresie strategii komunikacji marek, przedstawi elementy budowy marki ze szczególnym uwzględnieniem dobrych i złych przykładów z branży. Poznamy także najważniejsze elementy planowania marketingowego, w tym idei praktycznego podejścia do segmentacji i pozycjonowania marki na rynku docelowym. Wykład uzupełni prezentacja zestawu narzędzi marketingowych wspierających wzrost wizerunku marki.


Błachowski i Partnerzy
Błędy krytyczne – tak Sprzedaż traci zysk.
Model „Błędów krytycznych” odwraca najbardziej popularny schemat patrzenia na proces sprzedaży polegający na ciągłym szukaniu nowych rozwiązań. W tym modelu sprawdzanie nowych rozwiązań oczywiście także jest istotne, ale kluczem jest dokładna analiza pełnego procesu oraz identyfikacja błędów popełnianych na poszczególnych jego etapach. Każda firma posiada niewykorzystane zasoby, których w natłoku codziennych zadań się nie dostrzega. A błędy krytyczne powodujące największą utratę zysków, są powtarzalne i popełniane w różnych branżach.


Jakie są błędy krytyczne i gdzie ich szukać w swojej firmie? Jakie są narzędzia do ich identyfikacji i naprawy? Jak wzmacniać sprzedaż w oparciu o istniejące zasoby i najmocniejsze strony firmy?
Przyjdź na 45-minutowe spotkanie i spójrz na swój biznes z innej perspektywy. Wysłuchaj case study i doświadcz jak i gdzie Sprzedaż traci zysk.


Marek Borowiński
Sklepowe Rewolucje, czyli jak zaaranżować punkt handlowy, aby przyciągnąć większą ilość klientów i zwiększyć sprzedaż?
Marek Borowiński to popularny „Shop Doctor – lekarz sklepów”, dzięki któremu powierzchnia sprzedażowa zyskuje nowe oblicze, bardziej przyjazne klientom, a co najważniejsze wpływające na wzrost sprzedaży. Dr Marek Borowiński specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży.


AGENDA:
30 stycznia (wtorek), Scena Inspiracje, pawilon nr 5.
10:00 – 13:50 – 4 Results
14:00 – 14:45 – MOMA Marketing
15:00 – 15:45 – Błachowski i Partnerzy

31 stycznia (środa), Scena Inspiracje, pawilon nr 5.
15:30 – 16:30 – Marek Borowiński

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik