Aktualne wydanie

okladka SS-7-8 2018-do Internetu

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

Media branżowe w Inoutic
Data dodania: 04.03.18

Prezentacja najbliższych planów firmy, zwiedzanie mieszalni oraz zakładu produkcyjnego, dyskusja i sesja pytań – w ubiegłym tygodniu Inoutic gościł dziennikarzy z najważniejszych branżowych tytułów w swojej siedzibie 
w Jasinie pod Poznaniem.

 

 

 


Spotkanie rozpoczął Tomasz Łapa, Dyrektor Sprzedaży, który po krótkim wprowadzeniu w historię firmy i nawiązaniu do jej tegorocznego jubileuszu 25 – lecia na polskim rynku, powiedział w kilku zdaniach o najważniejszych inwestycjach (np. mieszalnia) i nowościach produktowych (np. easy step) wdrożonych w 2017 roku, podkreślając, że był to ważny rok z perspektywy rozwoju i nowości.

 

Więcej na ich temat, a także planów na rok 2018, opowiedział Krzysztof Kalita, Menadżer Produktu. Zapowiedział m.in. pojawienie się nowej serii profili okiennych, która będzie miała swoją premierę w marcu br. na targach Festernbau Frontale w Niemczech.


Po części informacyjnej dziennikarze mieli okazję zwiedzić zakład produkcyjny, przechodząc przez wszystkie najważniejsze działy produkcji profili: dział ekstruzji, laminowania oraz kontroli jakości. Najwięcej zainteresowania wzbudziła oddana jesienią zeszłego roku mieszalnia surowca.


- Cieszymy, się, że nasi goście przyjęli zaproszenie i mieli okazję zobaczyć, jak pracujemy. Nasz podpoznański zakład produkcyjny to dla nas ogromny powód do dumy, a dla dziennikarzy to doskonała okazja zapoznania się z tą branżą niejako „od kuchni”. Takie spotkania to także okazja do nawiązania nowych, wartościowych relacji w branży.

 

Ponadto 2018 to dla nas ważny rok, zarówno ze względu na nowości, jakie przygotowaliśmy, jak i jubileusz, który w tym roku obchodzi Inoutic w Polsce. To interesujące tematy dla mediów branżowych i cieszy nas, że wzbudziły takie zainteresowanie. – mówi Monika Hybza, Koordynator ds. Marketingu.