20180303asm bmr2018 logotypW decyzjach zakupowych dotyczących budowy domu liczą się testy, certyfikaty oraz doświadczenia i opinie dotychczasowych użytkowników, którzy tworzą pewnego rodzaju społeczność. Rankingi jako swego rodzaju przejaw „dowodu społecznego” dają tym grupom poczucie bezpieczeństwa w uzasadnieniu ich wyborów. Dotyczy to również marek materiałów budowlanych, które po raz kolejny zostaną ocenione przez bezpośrednich użytkowników i sklasyfikowane w formie rankingu. 

 

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia.

 

Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Rokuoraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku. Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej. 

 

Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Wyniki ogłoszone zostaną publicznie 7 czerwca podczas uroczystej Gali. Raporty Budowlana Marka Roku 2018 zaprezentują zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek
w szeregu kilkuletnim.

 

Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.

 

Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek, a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

 

Kontakt w sprawie Rankingu
Beata Tomczak, Główny Analityk Rynku, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  , www.asm-poland.com.pl 

 

 20180303asm logo asm new

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.