Od 14 do 16 marca produkty marki WIŚNIOWSKI obecne były na Targach Budowlanych Aquibat w Bordeaux. W tym roku, w parku wystawowym zagościło półtora tysiąca profesjonalistów z branży budowlanej. Obecność firmy WIŚNIOWSKI na tym wydarzeniu potwierdza, że polskie produkty są wyznacznikiem przyszłych trendów.

 

20180323wisniowski

 

To były 3 udane dni! 100% promocji, 100% biznesu, 100% innowacji – to hasło tegorocznych Targów Budownictwa w Bordeaux. Stoisko firmy WIŚNIOWSKI, wśród 350 wystawców, naszpikowane było najciekawszymi nowościami produktowymi. Zwiedzający mogli zapoznać się z docenianymi przez klientów ogrodzeniami z kolekcji MODERN. To bardzo ciekawe wzorniczo, gustowne rozwiązanie, które cechuje trwałość i bezpieczeństwo.

 

20180323wisniowski1

 

Z zainteresowaniem spotkała się także brama UniPro Nano 80 – idealne rozwiązanie do niestandardowych warunków zabudowy z niskim nadprożem, w której nie jest możliwy montaż klasycznej automatycznej bramy garażowej. Dodatkowo na stoisku firmy można było zobaczyć drzwi tarasowe przesuwne HS czy też bramę PRIME i przemysłową przesuwną. Nie mogło także zabraknąć najnowszej kolekcji Home Inclusive 2.0, która dzięki swoim 16 unikalnym kolorom strukturalnym wpisze się w gusta francuskiej publiczności.

 

20180323wisniowski2

 

Dla odwiedzających marka WIŚNIOWSKI przygotowała niespodziankę. Sympatycy futbolu 15 marca mogli spotkać się twarzą w twarz z trzema wybitnymi piłkarzami drużyny FC Girondins de Bordeaux: napastnikami Gaëtan Laborde’m, Martinem Braithwaite’m i obrońcą Igorem Lewczukiem. Spotkanie z kibicami było możliwe dzięki współpracy marki z drużyną z Bordeaux.

 

20180323wisniowski3

 

„Udział w targach we Francji to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji marki WIŚNIOWSKI w tej części Europy i kolejny krok do jej popularyzacji. Ponadto strategiczny dla nas region Bordeaux jest miejscem w którym chcemy silnie promować produkty firmy, aby stały się jeszcze bardziej doceniane ze względu na jakość, którą gwarantujemy.

 

20180323wisniowski4

 

Wierzymy również, że bycie partnerem znakomitej drużyny pierwszoligowej FC Girondins de Bordeaux, która wywodzi się właśnie z tego regionu, przyczyni się do sukcesu obu stron” – komentuje Paweł Cymorek, dyrektor sprzedaży Europa Zachodnia w firmie WIŚNIOWSKI.

WIŚNIOWSKI

 

20180323wisniowski

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.