Czytaj także -

Aktualne wydanie

okladka ss-06-2018

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

RODO baner1

 aby móc przekazywać Ci informacje o nowych wyrobach, technologiach i wydarzeniach

 

 

z branży szklarskiej, okiennej i fasadowej

 

 

zgodnie z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO - WIĘCEJ INFORMACJI

 

25575923 

 

20180633kongres ppoz 750x150

 

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 

 

Grupa OKNOPLAST zakończyła coroczne spotkania z partnerami handlowymi
Data dodania: 31.03.18

Właśnie zakończył się cykl spotkań, podczas których Grupa OKNOPLAST po raz kolejny podsumowała całoroczną współpracę z partnerami handlowymi w Polsce. Uczestnicy omówili również strategię oraz wspólny plan działania na rok 2018.

20180308oknoplast

 

Spotkania miały miejsce w różnych lokalizacjach na terenie kraju przez cały luty. W tym czasie Grupa Oknoplast odwiedziła siedem miejscowości po to, by umożliwić partycypację partnerom ze wszystkich salonów w kraju. W harmonogramie znalazły się więc takie miasta, jak Wrocław, Zegrze pod Warszawą, Toruń, Katowice, Rzeszów, Wieliczka i Poznań.

 

– Coroczne spotkania z partnerami handlowymi to fundamentalny element naszych działań. Myśląc o sprzedaży produktów, skupiamy się na całej drodze zakupowej klienta, od momentu poszukiwań odpowiednich okien i drzwi do etapu późniejszej, codziennej eksploatacji po zakupie. Ta droga jest szczególnie istotna w przypadku sektora stolarki otworowej, ponieważ nasze produkty powinny służyć klientom przez długie lata. Właśnie dlatego ścisła współpraca z partnerami handlowymi jest dla nas tak ważna. To także dobra okazja do wymiany wzajemnych oczekiwań i spostrzeżeń osób, które mają bezpośredni kontakt z naszym klientem końcowym – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast.

 

Spotkania pozwoliły nie tylko podsumować mijający rok, lecz także poznać nowe narzędzia ułatwiające pracę oraz zaplanować działania na cały 2018 rok – tych nie będzie brakować. Zapowiadając swój udział w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze, producent zdradził już, że zamierza wprowadzić do swojej oferty przełomowe nowości. Najbliższy czas będzie więc obfitował w kolejne innowacyjne rozwiązania, które regularnie pojawiają się w portfolio Grupy Oknoplast.


W ostatnich miesiącach była to m.in. technologia Smart Oknoplast, pozwalająca na sterowanie drzwiami, oknami i roletami za pomocą aplikacji w telefonie. Grupa Oknoplast poszła krok dalej i przedstawiła jako pierwsza w branży rozwiązanie sterowania stolarką otworową za pomocą głosu. Przełomem na rynku stolarki otworowej były również wprowadzone jesienią nawiewniki antysmogowe, oczyszczające powietrze ze szkodliwych cząsteczek PM10 nawet do 98%. Kolejne premiery Grupy Oknoplast zbliżają się więc wielkimi krokami.

OKNOPLAST

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik