KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien, rolet oraz drzwi wejściowych został laureatem nagrody – Złotego Godła – Najwyższa Jakość Quality International 2017 w kategorii „QI Services – Usługi Najwyższej Jakości”.

 

To prestiżowe wyróżnienie trafiło do marki KRISPOL już po raz czwarty. W tym roku kapituła konkursowa doceniła dwie usługi z portfolio produktowego – innowacyjny koncept sieci salonów KRISHOME z kompletem stolarki dla domu oraz pakiet rozwiązań safeHOME umożliwiający zabezpieczenie inwestycji już na etapie stanu surowego zamkniętego.

 

20180529krispol

 

 

Nagrodzone usługi łączy komplementarność – salon KRISHOME daje możliwość kompleksowego wyposażenia domu w stolarkę budowlaną, a safeHOME pozwala kompleksowo zabezpieczyć inwestycję już na etapie stanu surowego zamkniętego.

 

 

Najwyższa Jakość Quality International to największy konkurs jakościowy w Polsce. Każdego roku nagradza firmy spełniające rygorystyczne kryteria jakości, oferujące produkty oraz usługi najwyższej jakości. Patronat nad programem objęli Polski Komitet Normalizacyjny, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

 

 

- Przyznane certyfikaty są najlepszą rekomendacją dla naszych usług. Dbamy, aby wyróżniały się one nie tylko ze względu na wysoką jakość, ale także innowacyjne podejście do istniejących już na rynku usług. Wprowadzenie do oferty pakietu safeHOME oraz stworzenie innowacyjnej sieci salonów KRISHOME, to kolejny krok w kierunku kompleksowości oferty. Nagrodzone produkty mają zaspokoić potrzeby klientów związane z bezpieczeństwem i zakupem wszystkich elementów stolarki w jednym miejscu.

 

Takie ułatwienie ma za zadanie przyspieszyć proces budowy domu i pomóc stworzyć kompleksową ochronę przed włamywaczami już na etapie stanu surowego zamkniętego. Choć od premiery obydwu usług minęło dopiero kilka miesięcy, oba projekty zbierają bardzo dobre referencje i cieszą się dużym zainteresowaniem klientów detalicznych – mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu w firmie KRISPOL.

 

- SafeHOME jest ciekawym przykładem fuzji produktowej. Przy tym projekcie połączyliśmy siły z firmą Solid Security, po to aby zaoferować pełną usługę zabezpieczenia inwestycji. Efektem kooperacji naszych marek jest atrakcyjna oferta dla klientów. Przy zakupie stolarki KRISPOL klienci otrzymują 500 zł rabatu na zakup pakietu safeHOME oraz voucher o wartości 500 zł na zakup systemu alarmowego od Solid Security.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.