Czytaj także -

Aktualne wydanie

SS-09-2018-okladka

20180813-BANNER-160X600-V1-PL-GLASSTECEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

20180817doe12 baner-480-100

 

WIŚNIOWSKI Orłem Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Trendów
Data dodania: 30.05.18

W kreowaniu trendów branży stolarki nie ma lepszych. 17 maja w Iławie podczas uroczystej Gali IX Kongresu Stolarki Polskiej wręczono nagrody Orzeł Polskiej Stolarki – Kreator Trendów. Laureatem została marka WIŚNIOWSKI, która od lat wyznacza kierunki branży.

 

20180529wisniowski

 

 

Wiedzą, jak spełniać potrzeby rynku, jak tworzyć rozwiązania, które ułatwią życie. W usprawnianiu codzienności nie mają sobie lepszych. Mowa, oczywiście, o firmie WIŚNIOWSKI. Na kongresie POiD odebrała ona przyznaną przez dziennikarzy nagrodę - Orła Polskiej Stolarki – Kreator Trendów. Plebiscyt organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi był dwuetapowy. W pierwszej jego części przedstawiciele mediów branżowych wyłonili 3 firmy, które ich zdaniem w 2017 roku w największym stopniu wyznaczały rytm w branży. W II etapie konkurentami firmy WIŚNIOWSKI były Oknoplast oraz Somfy.

 

 

Wyróżnienie trafiło do firmy WIŚNIOWSKI dzięki wielu innowacyjnym pomysłom, które sukcesywnie wdraża ona do swojej oferty. Firma słynie z wdrażania innowacyjnych produktów i stale ulepsza obecne rozwiązania, aby spełniać oczekiwania klientów. Idealnym przykładem na to jest choćby technologia smartCONNECTED, która pozwala zarządzać bramami i drzwiami czy wizjonerskie podejście do kwestii designu zawarte w kolekcji Home Inclusive 2.0.

 

20180529wisniowski 1

 

 

To wyróżnienie jest dla nas bardzo ważne, gdyż przyznane przez dziennikarzy, a więc osoby dokładnie znające branżę. Takie nagrody motywują do dalszej pracy i potwierdzają, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. Dziękujemy! – komentuje Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

 

 

WIŚNIOWSKI od 29 lat zajmuje się tworzeniem bram, drzwi, ogrodzeń i technologii nie tylko dla domu, lecz także dla przemysłu. Są to rozwiązania innowacyjne i zachwycające swoją niezawodnością. Produkty firmy od wielu lat wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów z całej Polski, a nawet z innych europejskich krajów.

 

20180529wisniowski 2

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik