Aktualne wydanie

okladka ss-06-2018

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

RODO baner1

 aby móc przekazywać Ci informacje o nowych wyrobach, technologiach i wydarzeniach

 

 

z branży szklarskiej, okiennej i fasadowej

 

 

zgodnie z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO - WIĘCEJ INFORMACJI

 

25575923 

 

20180633kongres ppoz 750x150

 

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 

 

Kampania „Otwórz się na…” dla Porty doceniona w konkursie Golden Arrow
Data dodania: 10.07.18

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.

 

- Bardzo się cieszymy, że nasza kampania została uznana za jedno z najlepszych przedsięwzięć marketingowych. Celem projektu było odejście od typowo technicznej komunikacji nawiązującej stricte do produktu i postawienie na emocje, by przez ich pryzmat pokazać Porta Drzwi jako markę bliską, przyjazną i rodzinną. Kontynuujemy te działania, płynnie łącząc aspekty emocjonalne z wizerunkowymi i produktowymi, cały czas zachęcając do otwartości na nowe – mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

 

 

Kampania „Otwórz się na…” wykorzystywała synergie różnych kanałów, by zachęcić Polaków do otwartości na nowe i przełamywania stereotypów. Puntem wyjścia do prowadzonych działań był raport z badań społecznych dotyczący otwartości Polaków zrealizowany wiosną 2017 r. pod mecenatem Porta Drzwi przez firmę NEUROHM Polska. Na jego bazie zainicjowana została debata w mediach dotycząca otwartości Polaków na różne dziedziny życia.

 

 

Do tematu przewodniego nawiązywały także wysycone emocjami spoty reklamowe, które zachęcały do otwartości na siebie i innych, świat i możliwości, które stwarza. Na potrzeby akcji zbudowano dedykowany serwis internetowy i zmieniono sposób komunikacji w mediach społecznościowych. W kampanię promującą otwartość w różnych wymiarach zaangażowani zostali także popularni youtuberzy.

 

Kampania Porty była ukierunkowana także na zacieśnianie partnerstw biznesowych, i to nie tylko z siecią sprzedaży. Porta w ramach przygotowanej przez CIA-Content Impact Agency strategii została m.in. pierwszym parterem strategicznym stacji HGTV, a jej produkty prezentowane były w popularnym programie wnętrzarskim jak „Domowe Rewolucje” czy też dedykowanym formacie telewizyjnym „Wielkie małe pomysły”.

 

Golden Arrow to prestiżowy konkurs organizowany przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu, którego celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Kierowany jest do agencji komunikacji marketingowej, domów mediowych, firm i kontrahentów, którzy zrealizowali pełne i spójne kampanie na rzecz promocji własnej lub na zlecenie innych podmiotów. Do tegorocznej edycji wpłynęło 142 zgłoszeń. Jury oceniało m.in. sposób, w jaki opracowano strategie kampanii reklamowych czy kreatywne i świeże podejście do jej poszczególnych elementów, a także skuteczność i efektywność podejmowanych działań.