W poniedziałek 27 sierpnia siedzibę Grupy OKNOPLAST odwiedzili studenci z Włoch, którzy mieli okazję zapoznać się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. OKNOPLAST, będący najbardziej rozpoznawalną marką okienną na rynku włoskim, wzbudził ogromne zainteresowanie wśród przybyłych gości.

 

Popularność OKNOPLAST w Europie stale rośnie. Jak podaje raport Brand Awareness Finestre z 2017 roku, marka cieszy się najwyższą rozpoznawalnością w badaniu wspomaganym, przeprowadzonym wśród włoskich konsumentów. Polski brand wskazało aż 46 proc. respondentów. Trudno się zatem dziwić, że siedziba polskiego przedsiębiorstwa stała się elementem programu ósmej już wymiany studentów z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie, którzy odwiedzili partnerski Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Prócz standardowych atrakcji turystycznych i kulturalnych, to właśnie w stronę firmy OKNOPLAST zagraniczni goście skierowali swoje kroki.

 

20180833oknoplast 1

 

OKNOPLAST pozostaje jedną z największych rodzimych firm działających na terenie Małopolski i to ogromna skala produkcji zachwyciła odwiedzających. Mogli oni również podejrzeć kuluary funkcjonowania centralnej siedziby przedsiębiorstwa tak popularnego na rynku włoskim. Po zapoznaniu się z prezentacją dotyczącą działalności Grupy oraz jej aktywności na rynku włoskim studenci mieli możliwość prześledzenia całego procesu produkcji okien, od cięcia szkła, aż po końcową kontrolę jakości gotowych wyrobów. Inicjatywa wpisuje się w tradycję wymian studenckich organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny, uczelnia za każdym razem stara się bowiem przedstawić gościom te podmioty, które prężnie rozwijają się zarówno w kraju, jak i za granicą, stanowiąc tym samym wizytówkę polskiej przedsiębiorczości.

 

 

– Wizyta studentów z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie ucieszyła nas nie tylko ze względu na możliwość podzielenia się wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami biznesowymi Grupy OKNOPLAST. To także dla nas kolejne potwierdzenie, że pozycja firmy na rynku włoskim jest ugruntowana, a rozpoznawalność nie jest tylko cyfrą na papierze – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

 

 

OKNOPLAST stał się wizytówką polskiej przedsiębiorczości już po raz drugi
Projekt, w którym wzięli udział studenci, obejmuje tygodniowy pobyt w Krakowie gości z Włoch oraz wyjazd do Ankony studentów Uniwersytetu Ekonomicznego ze specjalności „Polityka i komunikacja międzynarodowa”. Harmonogram wizyty w Polsce został opracowany przez Katedrę Studiów Europejskich, a spotkanie w siedzibie OKNOPLAST stanowiło jeden z jego głównych elementów. Była to już druga wizyta w firmie OKNOPLAST realizowana w ramach wymiany z UNIVPM. Pierwsza miała bowiem miejsce w 2015 roku.

 


OKNOPLAST wspiera młodych
Otwarcie zakładu dla włoskich studentów stanowi kolejną inicjatywę przedsiębiorstwa skierowaną w stronę młodych ludzi. Wiosną tego roku marka ALUHAUS należąca do Grupy OKNOPLAST ufundowała nagrodę dodatkową w konkursie Young Design dla młodych projektantów. Z kolei w poprzednich latach OKNOPLAST objął również mecenatem m.in. Konkurs dla Młodych Architektów.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.