2019030403vitrum logo„Vitrum specialized” („Specjaności Vitrum”) jest nazwą opisująca 12 ścieżek tematycznych, które zapewnią większą zauważalność wystawcom, a także lepszy dostęp do pokazywanych maszyn i urządzeń dla wszystkich profesjonalistów z branży.

 

Personel organizacyjny Vitrum 2019 już ciężko pracuje – celem jest zorganizować 21. edycję VITRUM (Międzynarodowe targi maszyn, urządzeń i systemów do obróbki szkła płaskiego i opakowaniowego), która pozostawi znaczący ślad wśród zwiedzających i wystawców.

 

„W trakcie edycji w roku 2017 - wyjaśnia prezes Dino Zandonella Necca - zwracaliśmy uwagę na potrzeby wyrażane przez wszystkich uczestników targów - wystawców, gości - profesjonalistów z branży, stowarzyszenia i instytucje - i uważnie przeanalizowaliśmy opinie, które pojawiły się po wydarzeniu.

 

Kierując się wynikami przeglądu tych opinii, zgodziliśmy się, że nadszedł czas, aby skupić się na pewnych konkretnych tematach: tematach, które możemy przekształcić w ekscytujące możliwości większej widoczności dla wszystkich wystawców ”.

 

Targi Vitrum 2019 będą zapewniały innowacyjne spojrzenie na wystawców i praktyczne wskazówki dla zwiedzających, które zwiększą zauważalność wystawców umieszczonych na określonych ścieżkach tematycznych - mających wyróżniające i rozpoznawalne logo:

• Vitrum Flat Glass (Vitrum Szkło Płaskie)
• Vitrum Hollow Glass (Vitrum Szkło Opakowaniowe)
• Vitrum Fenestration (Vitrum Okna)
• Vitrum Solar (Vitrum Szkło Solarne)
• Vitrum Automotive (Vitrum Szkło Samochodowe)
• Vitrum Printing & Coating (Vitrum Drukowanie & Powlekanie)
• Vitrum Environment (Vitrum Ochrona Środowiska)
• Vitrum Testing (Vitrum Badania Techniczne)
• Vitrum Research (Vitrum Badania Naukowe)
• Vitrum Software & Control (Vitrum Oprogramowanie & Sterowanie)
• Vitrum Associations (Vitrum Stowarzyszenia)
• Vitrum International Press (Vitrum Prasa Branżowa)

 

Vitrum Specialized (Specjalności Vitrum) jest to 12 ścieżek tematycznych - reprezentacje makro-kategorii, w których działają wystawcy, które mogą wykorzystać do wyraźnego określenia własnej specjalizacji. Każdy wystawca może wybrać jedno lub więcej logo specjalistycznej ścieżki tematycznej.

 

Loga ścieżek tematycznych Vitrum Specialized (Specjalności Vitrum) będą umieszczone w widocznym miejscu na stoiskach wystawców podczas czterech dni targów, a także zostaną wydrukowane w katalogu Vitrum 2019, obok nazwy firmy, a także zostana umieszczone na mapach targów (udostępnionych odwiedzającym), że zapewnić łatwą lokalizację stoisk.

 

Mapy z tymi logami i numerami stoisk, będą podstawowym narzędziem w tym innowacyjnym sposobie komunikacji, ponieważ pokażą wyznaczone ścieżki tematyczne, aby pomóc odwiedzającym zaplanować trasy w ramach zwiedzania targów, w oparciu o ich szczególne zainteresowania.

 

Dodatkowe specjalnie zaprojektowane kampanie będą promować te nowe inicjatywy poprzez komunikaty prasowe i dedykowane Newslettery, w których przekazane zostaną informacje na temat firm uczestniczących w targach , w celu uruchomienia skutecznego mechanizmu optymalnego zaplanowania wizyty na targach Vitrum.

 

Wiecej informacji: www.vitrum-milano.com 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.