Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 07 okladka

 

       7-8/2019

 

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 LiSEC SS Konfig 480x120

  

VITRUM Swiat Szkla Web

 

ift 480x105px RFT19 engl 

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

 

OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC
Data dodania: 08.07.19

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.

 

20190618oknopl

 

Materiały stworzono w formie animacji. Pokazują one model okna PRISMATIC poprzez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najbardziej niezwykłe cechy produktu. Odbiorcy mają okazję poznać także najważniejsze jego atuty, do których należą ekologiczny charakter, korzystny stosunek ceny do jakości, zwiększona ekspozycja na światło dzięki specjalnej konstrukcji profili czy geometryczny design. Zarówno nowy wyrób, jak i jego właściwości są tu na pierwszym miejscu, skupiając na sobie blask całkiem dosłownie.

 

 

– Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki OKNOPLAST jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu – okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. – Choć OKNOPLAST ma silną pozycję na rynku krajowym, doskonale zdajemy sobie sprawę, że należy umacniać ją cały czas – nowa kampania jest narzędziem, które z pewnością w tym pomoże – dodaje.

 

 

Okno PRISMATIC zobaczymy na srebrnym ekranie

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa, na której OKNOPLAST prezentuje główne cechy nowego okna. Zainteresowane osoby mogą zostawić tam swój adres e-mailowy, aby otrzymać więcej szczegółów dotyczących produktu oraz powiadomienie, gdy tylko zostanie on wprowadzony do sprzedaży.

Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=-r64dNL4ol0

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik