Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future
Data dodania: 24.07.19

Builder for the Future to ogólnopolski program edukacyjny, który skupia się na młodych adeptach architektury. Osoby kształcące się w tym kierunku w ciągu najbliższych dekad będą decydowały o wyglądzie domów, osiedli i całych miast. WIŚNIOWSKI jest partnerem programu i pozostanie nim także w przyszłym roku.

 

20190618wis

 

Uroczyste podsumowanie tegorocznej edycji odbyło się 30 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Podczas Gali ogłoszono zwycięzców Konkursu dla Młodych Architektów oraz Konkursu dla Młodych Inżynierów Budownictwa. W programie Builder for the Future wzięło udział blisko 10 tysięcy młodych architektów i konstruktorów.

 

20190618wis2

 

 

W przedsięwzięciu z roku na rok udział bierze coraz większa liczba zainteresowanych. To dowodzi, że idea, którą jest wspieranie studentów wydziałów architektury i budownictwa oraz początkujących architektów i inżynierów w poszerzaniu fachowej i praktycznej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji trafia na podatny grunt. Adepci Konkursu dla Młodych Architektów oraz Konkursu dla Młodych Inżynierów Budownictwa będą odpowiedzialni za nasze otoczenie, dlatego tak ważne jest, by już na etapie edukacji zaszczepiać w nich wartościowe idee. WIŚNIOWSKI – jako marka odpowiedzialna społecznie – chętnie angażuje się w projekty, które będą wpływać na przyszłość naszego społeczeństwa. Obecność marki podczas Gali i obrad Kapituły konkursowej oraz spotkań branżowych pozwoliła architektom na lepsze poznanie branży bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz poszerzenie wiedzy o nowoczesnych rozwiązaniach dla domów i przemysłu.

 

20190618wis1

 

WIŚNIOWSKI dla architektów – udostępnienie plików BIM/CAD marki uczestnikom projektu

Od lat WIŚNIOWSKI aktywnie współpracuje z architektami i wspiera ich w odpowiedzialnej pracy. Jako partner projektu marka dostarczała młodym architektom pliki BIM swoich produktów. Uczestnicy konkursu używali ich potem we własnych pracach. Biblioteka plików BIM/CAD jest jedną z platform, które łączą markę WIŚNIOWSKI z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie projektów budynków i przestrzeni uzupełnianych o bramy, okna, drzwi i ogrodzenia marki. Biblioteka BIM/CAD – która jest dostępna pod adresem bim.wisniowski.pl – to zbiór cyfrowych zapisów właściwości danego obiektu, m.in. bram garażowych i przemysłowych, ogrodzeń posesyjnych, stolarki stalowej i aluminiowej. Projekty produktów marki WIŚNIOWSKI zapisywane w tych technologiach pozwalają na łatwe wykorzystywanie ich w tworzeniu finalnego projektu inwestycji. To ułatwienie dla projektantów i architektów, które przyspiesza realizowanie planów inwestycyjnych.

 

20190618wis3

 

Szkicownik Młodego Architekta

Podczas Gali odbyła się również premiera pierwszego wydania Szkicownika Młodego Architekta, który będzie pomocą w katalogowaniu pomysłów i rozwijaniu swoich zdolności. WIŚNIOWSKI jako partner programu i publikacji, stworzył w niej przestrzeń do robienia notatek wraz z grafiką bram, okien, drzwi i ogrodzeń marki w kolorach kolekcji Home Inclusive 2.0, która pozwala na zaprojektowanie spójnego i eleganckiego wizerunku posesji. Marka ma nadzieję, że jej produkty będą inspirować młodych architektów w wymagającym procesie tworzenia.

 

20190618wis4

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik