Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 12 okladka

       Świat Szkła 12/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

budma 2020 - 480x120

 

Wzrost sprzedaży bram KRISPOL w Czechach i Słowacji
Data dodania: 19.11.19

Producent podziękował czeskim i słowackim Partnerom

Koniec roku to dobry moment na podsumowania i wyznaczanie nowych celów. Firma KRISPOL celebrowała sukcesy w obszarze eksportowym ze swoimi kluczowymi Partnerami Handlowymi z Europy Środkowej.

 

20191115krispol

 

W dniach 14-16 listopada, w Hotelu Diament**** w Ustroniu, odbyła się konferencja KRISPOL dla kluczowych Partnerów Handlowych działających na terenie Czech i Słowacji. Rynki te dynamicznie się rozwijają i stanowią ważny element w długookresowej strategii i planach rozwoju KRISPOL na lata 2020-2022.

 

Przewodnim tematem konferencji były nowe ścieżki eskalacji biznesu. Producent zaproponował nowe ścieżki rozwoju współpracy w oparciu o doświadczenia z innych rynków. Wspólnie dyskutowano o zmianach preferencji zakupowych lokalnych klientów oraz konieczności rozbudowywania oferty o komplet stolarki dla domu. Rynek Czech i Słowacji to także duże grono Partnerów wyspecjalizowanych w bramach i kratach przemysłowych. Dla nich KRISPOL opracowuje nowe rozwiązania przemysłowe, które będą wdrożone w I kwartale 2020 roku. Spotkanie było również okazją do spisania pomysłów na usprawnienia systemu sprzedażowego Cantor oraz komunikacji marketingowej. W panelu dyskusyjnym zaproszeni goście żywo konwersowali o specyfice działań w Czechach i Słowacji.

 

20191115krispol1

 

Najważniejszym punktem spotkania było wręczenie nagród i wyróżnień dla Partnerów Handlowych osiągających wysokie wyniki sprzedażowe. Na rynku czeskim wyróżniła się spółka AZET Group, na rynku słowackim liderem została firma HSG. Właściciele firm otrzymali wartościowe voucher turystyczne z rąk Grzegorza Ratajczaka - Dyrektora Wykonawczego KRISPOL.

 

W części networkingowej wszyscy budowali maszynę Goldberga, dając upust kreatywności i wyobraźni. Doskonałe nastroje pozwoliły zburzyć barierę językową, dzięki czemu zadanie zostało wykonane w 100%.

 

– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię rozwoju w segmencie eksportowym. Naszym partnerom oferujemy przetestowany koncept na biznes, który w Polsce osiągnął sukces i dynamicznie się rozwija. Kompleksowa oferta dla domu i biznesu w jednym miejscu to dla klienta docelowego wygoda i gwarancja spokoju. Mamy nadzieję, że docenią ją również klienci za granicami Polski. Takie spotkania jak te utwierdzają nas w przekonaniu jak dużą rolę pełni wymiana doświadczeń i wspólna, biznesowa integracja – komentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik