Image 

Firma odważnie wkracza na nowe światowe rynki, dzięki czemu znacząco zwiększył się też zasięg terytorialny kanałów sprzedaży Drutex-u. Kanały dystrybucyjne i baza klientów wzrosły głównie w Europie, ale firma prowadzi również działalność USA, Kanadzie, Meksyku, Australii oraz na Dalekim Wschodzie. 

Dzięki  niezależności finansowej firmy, co jest szczególnie istotne i stanowi  wielką zaletą w okresie słabej koniunktury, firma była w stanie realizować kolejne projekty inwestycyjne i dziś odznacza się silną kondycją, jak w okresie wzrostu gospodarczego. Spółka w roku 2009 podjęła się wielu przedsięwzięć związanych z unowocześnianiem technologii, zakupem nowych linii produkcyjnych, powiększaniem floty samochodowej oraz jako jedna z nielicznych w branży zwiększała zatrudnienie.

Image 

Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.  powiedział: „Wysoka dynamika wzrostu przychodów ze sprzedaży bardzo nas cieszy i wciąż zamierzamy rosnąć ponad rynek. Spodziewamy się, że w przyszłym roku rynek w Polsce urośnie o około 5 proc., my oczekujemy ponad 20-proc. wzrostu obrotów  jednostkowych. Jeśli chodzi przyszłość firmy, to jestem optymistą. Liczę na kolejne udane lata. Wierzę, że polityka długofalowej uczciwej konkurencji, trzymania się zasad „fair play” oraz inwestycji w innowacje, stanowi podstawę platformy biznesu zbudowanej na trwałych fundamentach, niezależnie od branży. Co więcej, do kryzysu przygotowaliśmy się już dużo wcześniej i dlatego również teraz mamy bardzo dobrą strukturę kosztów. Można nawet powiedzieć, że kryzys nas nie dotyczy Jesteśmy silną i prężną Spółką, świetnie przygotowaną, aby przetrwać okres słabszej koniunktury i wyjść z niego jako firma  jeszcze silniejsza, generująca  zrównoważony, długoterminowy wzrost.”

W 2009r.  skoncentrowaliśmy się na innowacjach – zarówno produktowych jak i technologicznych. To właśnie dzięki nim osiągnęliśmy tak doskonałe wyniki finansowe i sprzedażowe, czyniąc znaczny krok w realizacji długoterminowego biznes planu. Rok 2009 był  trudnym okresem dla naszej branży. Tym bardziej cieszy nas fakt, że realizując kolejne kroki naszej strategii, zoptymalizowaliśmy procesy biznesowe oraz podnieśliśmy efektywność kosztową, dzięki czemu osiągnęliśmy tak doskonałe wyniki sprzedażowe i produkcyjne.” – dodaje wiceprezes Spółki, Karolina Dobranowska.

Znakomite  wyniki Spółki świadczą o jej silnym zapleczu finansowym i technologicznym oraz przemyślanej strategii w zakresie sprzedaży, marketingu i logistyki. Dzięki proinwestycyjnemu nastawieniu firmy, DRUTEX z powodzeniem poszerza asortyment, utrzymując w ten sposób swoją pozycję lidera w branży i zdobywając uznanie w oczach klientów. 

Więcej informacji: www.drutex.eu

-----------------
DRUTEX S.A. jest jednym z największych producentów stolarki okienno-drzwiowej w Europie. Spółka rozpoczęła działalność w 1985 roku i  obecnie sprzedaje swoje produkty w większości krajów europejskich, USA, Kanadzie, Meksyku, Australii i na Dalekim Wschodzie.  W ciągu kilkunastu lat istnienia Spółka osiągnęła  pozycję wiodącego  producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce jak i w Europie.

Siedziba firmy znajduje się w Bytowie, w woj. pomorskim. Tam też znajduje centrum logistyczne Spółki dysponujące flotą ponad 130 nowoczesnych samochodów.

W 2009 roku firma osiągnęła 14% wyższy poziom przychodów w porównaniu do roku 2008, a działalność eksportowa firmy sięgnęła 40%.

W swojej ofercie DRUTEX posiada oprócz produktów z PCV, również okna, drzwi i fasady z aluminium i drewna, jak również rolety.  Spółka jest firmą nowoczesną, stosującą w procesie produkcyjnym najnowsze rozwiązania technologiczne dopasowane do oczekiwań Klientów. Produkty znajdują uznanie w oczach nabywców, co jest odzwierciedlone w licznych nagrodach i wyróżnieniach, takich jak: Filar polskiej gospodarki, Laur Klienta, Gazele Biznesu, EU Standard, Kryształowy Profil i wiele innych.

Celem firmy jest tworzenie najnowocześniejszych produktów, inwestycje w innowacyjne rozwiązania i budowanie dynamicznej sieci sprzedaży gwarantującej optymalizację podaży i procesów zaopatrzenia wciąż powiększającej się bazy klientów.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.