Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 11 okladka

       11/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

 GP19-480x105px

 

 GLASS 480X120

  

budma 2020 - 480x120

 

Jogurt w ... szkle!
Data dodania: 15.12.10

Jakość, autentyczność, prostota, to niezwykle ważne kryteria z punktu wiedzenia konsumentów. To jednocześnie wartości, którymi kieruje się Francuska firma La Fermière. Jej sztandarowy produkt - dwuwarstwowy jogurt jest wyrobem najwyższej jakości, wymaga więc niezwykłej oprawy. Wybór był oczywisty  -  szkło!

Image 

Mleko z francuskich Alp, świeżo wyciśnięta cytryna, wanilia z Madagaskaru, naturalny przecier owocowy…Te wyjątkowe składniki gwarantują, że najnowsza seria La Fermière posiada unikatowy smak. Jogurty najwyższej jakości skierowane są do klientów, dla których istotne są walory odżywcze, zdrowotne. doceniających jednocześnie smak oraz jakość produktu. Wszystko to mogą oni znaleźć w jogurcie, który pozbawiony jest sztucznych ulepszaczy i konserwantów, zawierając jedynie naturalne stabilizatory – pektyny i skrobię.

Wybór opakowania dla tego rodzaju produktu był niezwykle ważny. Producentom zależało z jednej strony na pełnej ochronie jakości jogurtu, z drugiej zaś na podkreśleniu jego naturalności i autentyczności. Szkło jest materiałem obojętnym dzięki czemu nie stwarza niebezpieczeństwa migracji substancji chemicznych z opakowania do produktu. Stanowi czyste, higieniczne oraz nieprzepuszczalne opakowanie chroniące walory jogurtu przed czynnikami zewnętrznymi oraz zachowujące aromat i świeżość. 160-gramowy słoiczek wykonany jest z prostych, w pełni naturalnych surowców, nie stwarzając zagrożenia dla zdrowia konsumentów.

Image 

Oryginalne opakowanie zdecydowanie odróżnia jogurt La Fermière od reszty asortymentu na sklepowych półkach. Wyjątkowy słoiczek niewątpliwie wzbudza zainteresowanie konsumentów. Ogólnoeuropejskie badanie przeprowadzone w 2010 roku wykazało 1 , że aż 88% Europejczyków wybiera żywność w opakowaniach szklanych. Jednym z głównych powodów takiego wyboru jest higieniczność tego typu opakowań.

Pomijając aspekty ochrony oraz estetyki, dla francuskiego producenta równie istotna jest sprawa środowisk naturalnego. Szkło poddające się recyklingowi jest najbezpieczniejszym materiałem opakowaniowym dostępnym w tej chwili na rynku. „Naturalne, zdrowe, poddające się recyklingowi szklane opakowanie stanowi spójną całość ze sztandarowym produktem firmy La Fermière. Producentom zależało na podkreśleniu naturalności oraz odzwierciedleniu dbałości o zdrowie i środowisko. Opakowanie szklane doskonale spełnia wszystkie te warunki”

Image

-------------------------- 

O-I

Wielokrotnie w ciągu każdego dnia produkty firmy O-I pozwalają dostarczyć nabywcom najbardziej znane produkty na całym świecie. Firma jest liderem na rynkach Europy, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej oraz w regionie Azji i Pacyfiku i oferuje szklane opakowania podlegające w całości recyklingowi, umożliwiające zachowanie doskonałego smaku, czystości, atrakcyjności wizualnej i korzyści związanych z wartością produktów klientów firmy. Firma powstała w 1903 r. i zatrudnia obecnie ponad 24 000 osób w 81 zakładach produkcyjnych w 22 krajach. W 2009 r. sprzedaż netto z działalności w dziedzinie produkcji szkła wyniosła 7,1 mld USD.

W Polsce koncern OWENS-ILLINOIS posiada następujące zakłady produkcyjne – Hutę  Szkła Jarosław i Hutę Szkła Antoninek, które współpracują z renomowanymi  krajowymi i międzynarodowymi klientami z branży produkcji odżywek dla dzieci, soków, przetwórstwa żywności oraz piwa.

więcej informacji: www.o-i.com


1  Badanie Consumer Preference & Packaging in Europe zlecone przez FEVE, przeprowadzone w sierpniu 2010 roku w 19 krajach Europy, w tym Polsce , przez TNS. W badaniu wzięło udział 9,5 tysiąca respondentów

Image

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik