Każdego dnia na całym świecie TOPEX dostarcza ponad 110.000 produktów, oferowanych pod 9 własnymi markami. Ok. 42 mln sprzedawanych narzędzi i elektronarzędzi rocznie, a także współpraca z ponad 4000 partnerów handlowych na całym świecie sprawia, że logistyka stanowi prawdziwe wyzwanie. TOPEX stawia w tym zakresie na innowacyjne rozwiązania.

Jedną z najważniejszych decyzji jest rozpoczęcie budowy nowoczesnego, zautomatyzowanego centrum logistycznego. Umożliwi ono firmie, jako jedynemu przedstawicielowi w branży, realizację bezpośrednich zamówień o wartości nawet kilkuset złotych. Inwestycja o wartości ok. 50 mln zł uzyskała status innowacji dla polskiej oraz europejskiej gospodarki i jako taka zyskała wsparcie Unii Europejskiej, w kwocie ponad 12 mln zł.

Image

Siedziba TOPEX

 – Nasze cele strategiczne realizujemy na wielu poziomach. Na pewno jednym z najważniejszych jest logistyka. Myślę, że w tej kategorii bardzo wyraźnie uciekliśmy „do przodu”. Inną ważną kwestią jest jakość. Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych w Polsce działów kontroli technicznej, gdzie sprawdzane są produkty naszych marek. Efekty są naprawdę imponujące, a zrobimy jeszcze więcej żeby umacniać zaufanie jakim użytkownicy darzą nasze produkty – mówi Piotr Potowski, dyrektor generalny TOPEX.

Strategia firmy przynosi efekty. Na szacowanym na ok. 1,7 mld zł rynku narzędzi i elektronarzędzi TOPEX, utrzymuje wzrost powyżej średniej rynkowej i stabilnie zajmuje pozycję jednego z liderów branży z ok. 15% udziałem w rynku.

– Silną pozycję TOPEX zawdzięcza solidności. Nigdy nie szukaliśmy nieistniejącej drogi „na skróty”. Postanowiliśmy za to wykorzystać nasze atuty, jakimi są doświadczenie i stabilność finansowa. Cel był i jest jasny: szukamy nowych, przyjaznych rozwiązań, które ułatwią życie ludziom używającym narzędzi. – mówi Piotr Potowski, dyrektor generalny TOPEX. - Pozycja polskiego lidera na rodzimym rynku to dobry punkt wyjścia do dalszej ekspansji na rynki zagraniczne. Czujemy, że teraz jest nasz czas i zamierzamy to wykorzystać – dodaje z przekonaniem Piotr Potowski.

Na podstawie badań przeprowadzonych przez niezależną, międzynarodową agencję badań marketingowych Synovate, TOPEX to najlepiej rozpoznawalna polska marka narzędziowa. Narzędzia sygnowane logo TOPEX posiada co trzeci polski majsterkowicz, a ich zalety potwierdzają miliony użytkowników zarówno w kraju, jak i za granicą.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.