Czytaj także -

Aktualne wydanie

okladka SS-7-8 2018-do Internetu

20180123-BANNER-160X600-V3-PL FENSTERBAUEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

konferencja 12 kwietnia 2018 1a

baner-2-krzywe

baner konferencja 12 2017

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 RODO

 

25575923 

  

480x100px RFT18 engl

 

abs banner 480x120 English

 

glass2018 480x120  

 lisec SS FastLAne

 

OKNOPLAST w elitarnym gronie najsilniejszych marek
Data dodania: 22.02.14

20140212Oknoplast SB-POL2013-2014-Created in PLOKNOPLAST zdobył tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014, przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. Nagroda jest potwierdzeniem wysokiej pozycji, jaką firma zajmuje w oczach konsumentów. OKNOPLAST znalazł się w elitarnym gronie najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia.

 

Spółka, według danych firmy Nielsen, jest też najbardziej znaną marką okien PVC - najwyższe wskazania spontanicznie jak i wspomagane listą marek, kształtujące się na poziomie 71%. Jest to wynik lepszy o 28 punktów procentowych od drugiej w kolejności marki okiennej.

 

OKNOPLAST pozostaje liderem kategorii wśród producentów okien zarówno pod względem znajomości marki, jak i preferencji zakupu. Firma z wynikiem 24% deklarujących wybór marki w ciągu ostatniego roku mocno zdystansowała na tym polu konkurencję. Jest to wynik trzykrotnie lepszy od firmy, która uplasowała się na drugim miejscu. Jeszcze większy dystans dzieli OKOPLAST od pozostałych graczy na rynku pod względem odsetka osób planujących zakup okien w najbliższym półroczu – aż 29% ankietowanych wskazuje na OKNOPLAST, co stanowi różnicę 18 punktów procentowych od kolejnej najczęściej wskazywanej przez respondentów marki okiennej.

 

„Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę” - mawiał guru reklamy David Ogilvy. Tytuł Created in Poland Superbrands świadczy dobitnie o przynależności firmy do elitarnego grona najsilniejszych marek, bo dostają go marki, które pozytywnie przejdą proces certyfikacji - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu
w OKNOPLAST.

 

Początkowa lista marek opracowana przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia na podstawie badań rynku zawierała ponad 2 tysiące marek. Marki poddane zostały badaniu konsumentów, w którym zmierzona została wspomagana znajomość marki oraz jej wizerunek. Następnie specjaliści z Rady Marek Superbrands ocenili wizerunkową siłę wyróżnionych marek w odniesieniu do polskiego rynku. Celem Procesu Certyfikacji, było wyłonienie tych polskich marek, które wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów. Niektórym z nich, w tym firmie OKNOPLAST, przyznano także dodatkowe tytuły Created in Poland Superbrands (tytuł Created in Poland otrzymują marki z polskim rodowodem, których strategię wypracowali polscy specjaliści).

 


OKNOPLAST to firma o silnej renomie, co więcej - ponad 70 procent naszych klientów pochodzi z polecenia. Takie wyniki notują tylko najsilniejsze marki. To także zasługa podejścia firmy – otóż nasza rola nie kończy się na produkcji okien, ale na profesjonalnym wsparciu klienta na każdym etapie użytkowania naszych produktów – mówi Grzegorz Filipek. Pozycja ta była wypracowywana przez 20-lat, poprzez konsekwentnie realizowaną strategię marketingową, na którą składa się jakość bez kompromisów, prestiż, design produktów oraz innowacyjność. Spółka obecnie ma ponad 1800 salonów w całej Europie.

 

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez nagradzanie marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują - osiągnęły rynkowy sukces. Obecnie działa ona w 87 krajach. W Polsce odbyło się już siedem edycji projektu Superbrands.

 

Nielsen to globalny lider badań i informacji rynkowych.

 

20140212Oknoplast certyfikat

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik