Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale.

 

Na 165-metrowej kurtynie LED umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” kanał FOX wspólnie z firmą Screen Network przeprowadził innowacyjną kampanię wykorzystującą możliwości sztucznej inteligencji, wizji komputerowej oraz analizy dźwięku w zakresie wykrywania konkretnych pojazdów.

 

Zainstalowany przy ekranie system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale.

 

Z chwilą wykrycia pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu „Chicago Fire”, który poświęcony jest służbom ratowniczym.

 

20190708 IMG-20190905-WA0000

(kliknij na zdjęcie aby je powiększyć)

 

Za przygotowanie kampanii oraz kreacji odpowiadała telewizja FOX natomiast za realizacją techniczną stoi nowo powołana jednostka innowacyjna w strukturze firmy Screen Network – Think DOOH współpracująca z Veturai - firmą specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu Sztucznej Inteligencji.

 

Damian Rezner – Head of Think DOOH: Kurtyna LED na fasadzie CH Plac Unii City Shopping jest wręcz stworzona pod kątem niestandardowych aktywacji wykorzystujących pełen potencjał ekranów digital OOH.

 

Kampania dla kanału FOX jest unikalna na skalę europejską. Zastosowana w projekcie aplikacja AI, stworzona wspólnie z firmą Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować pojazdy nawet z 500 metrów. To przyszłość znana z filmów science fiction dostępna już teraz.

 

20190808veturai fox sn-1024x570

(kliknij na zdjęcie aby je powiększyć)

 

Screen Network SA​ to lider rynku Digital-Out-Of-Home w Polsce. Zarządza największą w kraju siecią (23 606 tys. ekranów) w 3 635 lokalizacjach, co daje 40% udziału w rynku.

 

Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) w 553 miastach w całej Polsce, w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego.

 

Jako jedyny podmiot na polskim rynku oferuje klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform.

 

Dodatkowo, wspólnie z Polsat Media, oferuje domom mediowym produkt pod nazwą Polsat Media AdScreen.

 

Spółka Screen Network SA dysponuje obecnie największą, ustandaryzowaną siecią ekranów LED City w Europie Środkowej.

 

Dysponuje 40-stoma ekranami led o powierzchni 50 m2 w 12 miastach w Polsce, w głównych ciągach komunikacyjnych.

 

Digitalowe nośniki outi indoor to najnowocześniejsze kanały komunikacji łączące właściwości online’u i offline’u.

 

W 2017 roku firma Screen Network otrzymała prestiżową nagrodę Mixx Awards za kampanię dla McDonald’s, przyznaną w kategorii ​Offline digitalizing​.

 

W 2018 roku firma zdobyła kolejną nagrodą Mixx Awards w kategorii Offline digitalizing za kampanię dla Showmax Polska oraz wyróżnione za kampanię dla Philips Polska.

 

Screen Network należy do grupy kapitałowej 4Fun Media SA.

 

20190808veturai foxSN2 111

(kliknij na zdjęcie aby je powiększyć)

 

Veturai Automotive Sp. z o. o. to firma zajmująca się tworzeniem rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego, big data i sztucznej inteligencji.

 

Obecnie spółka prowadzi działalność doradczą obejmującą projektowanie i wdrażanie rozwiązań opartych o algorytmy sztucznej inteligencji, wizji komputerowej i analizy dźwięku dla podmiotów z różnych gałęzi, m. in. branży medycznej, motoryzacyjnej, bezpieczeństwa i produkcyjnej.

 

Posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w budowie modeli dla firm z USA i UE.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.