W ciągu czterech dni, od 7 do 10 lutego stoisko MONTERIADY 2017 na targach BUDMA odwiedziły tłumy. Udział w wydarzeniu był unikalną okazją do tego, aby zobaczyć prawidłowy montaż okien, drzwi, bram i osłon okiennych. Ilość uczestników tegorocznej MONTERIADY pokazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na wiarygodną wiedzę w tym zakresie.

 

 

2017 3 6 1

2017 3 6 2

 

 

Podczas MONTERIADY 2017 działo się bardzo wiele. Codzienne, realizowane zgodnie z harmonogramem, interaktywne pokazy instalacji wyrobów stolarki budowlanej, rozmowy z ekspertami, spotkanie prasowe, wizyty klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” i dodatkowe atrakcje. To wszystko przyciągnęło nie tylko fachowców, na co dzień zajmujących się montażem, lecz również inwestorów poszukujących informacji na temat tego, jak powinny być zamontowane okna czy drzwi. Każdy z nich mógł obejrzeć montaż na żywo, a następnie porozmawiać z ekspertami, którzy odpowiadali na pytania uczestników.

 

 

2017 3 6 3

 

 

W dniu 8 lutego na stoisku MONTERIADY odbyło się natomiast spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze dane z badań kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. W badaniu sprawdzono m.in. preferencje inwestorów w zakresie czynników wpływających na wybór stolarki budowlanej. Podczas spotkania omówiono również najnowsze działania Związku POiD, a po zakończeniu części merytorycznej przyszedł czas na nieformalne rozmowy w ramach networkingu.

 

 

2017 3 6 4

 

 

Na BUDMIE nie mogło również zabraknąć młodych adeptów sztuki budowlanej z klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” ze szkół w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Wraz z opiekunami oglądali oni pokazy i zwiedzali stoiska firm- Partnerów MONTERIADY 2017. W wydarzeniu uczestniczyli także Ambasadorzy kampanii „DOBRY MONTAŻ” – profesjonalni monterzy, którzy na co dzień zajmują się instalacją wyrobów stolarki budowlanej.

 

 

2017 3 6 5

 

 

Dla osób, które nie mogły dotrzeć do Poznania, relację z wybranych montaży prezentowano on-line na fanpage’u akcji „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u. Zamieszczano tam również na bieżąco relacje zdjęciowe z wydarzenia. Zorganizowana przez Związek POiD MONTERIADA 2017 zakończyła się dużym sukcesem i pokazała, jak bardzo potrzebna jest promocja wiedzy w zakresie prawidłowej instalacji stolarki budowlanej.

 

***

 

Partnerzy MONTERIADY 2017 to: AIB, ALUPLAST, FAKRO, GERDA, Hörmann, Klimas Wkręt-met, LAHTI PRO, PORTA KMI Poland oraz Stanley Black&Decker i SOUDAL. 

 

 

Izabela Oko

Paweł Zdybał

 

 

„Świat Szkła” jest patronem medialnym kampanii „DOBRY MONTAŻ”

 

 


Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 03/2017

 

 

wytyczne montazu

    Informacje na temat Wytycznych montażu mozna uzyskać bezpośrednio w redakcji miesięcznika Świat Szkła:

   - Agata Kostrzewa       Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

   - Agnieszka  Roguska   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


   oraz dziale dystrybucji

   - Iwona Markowska   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 więcej informacji też na stronie o Wytycznych do montaż okien i drzwi zewnętrznych tzw Instrukcja RAL

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.