Rok 2019 powoli zbliża się do końca, a intensywnej pracy i spotkań zostało już niewiele. Jest to jednak czas pierwszych podsumowań, jak i wzmożonego planowania działań marketingowo-sprzedażowych na rok przyszły.
Bieżący rok kolejny raz potwierdził nasze fundamentalne przekonanie o rosnących oczekiwaniach klientów zarówno w zakresie termiki, komfortu, jak i estetyki okien. Przełożyło się to bezpośrednio na wyniki sprzedaży ciepłej ramki SWISSPACER poprzez dwucyfrowe wskaźniki wzrostu, za co dziękujemy wszystkim naszym klientom.
Pozwala optymistycznie patrzeć w nadchodzący rok 2020 pomimo płynących z wielu stron informacji o możliwym spowolnieniu gospodarczym i korekcie, również na rynku budowlanym.
Wzrosty sprzedaży SWISSPACER to z jednej strony zasługa bardzo mocnej szwajcarskiej marki, budzącej zaufanie wśród klientów i obejmującej niezawodne, bardzo innowacyjne produkty. Z drugiej strony to sukces dynamicznie rosnącego rynku ciepłej ramki w Polsce i Europie oraz dynamicznie rosnącej – zwłaszcza w mijającym roku – świadomości ekologicznej, połączonej z modą na oszczędzanie energii i zasobów naturalnych.
Nieco ponad rok temu na targach GLASSTEC w Düssledorfie zaprezentowaliśmy Państwu nasz nowy produkt – membranę Swisspacer Air – rozszczelniający szybę zespoloną w sytuacjach, gdzie jest to niezbędne. To niewielki komponent o wielkim znaczeniu i – jak pokazuje rynek – także o wielkim zapotrzebowaniu.
W tej materii wyniki sprzedaży przekroczyły kilkukrotnie nasze najśmielsze oczekiwania, a okna wyprodukowane w Polsce z membranami SWISSPACER Air można znaleźć na całym świecie. Cieszy nas, kiedy produkty „Made in Poland” trafiają na coraz bardziej wymagające rynki i z powodzeniem się tam sprawdzają.
W roku 2020 zapraszamy do odwiedzenia nas podczas dwóch kluczowych imprez targowych: Fensterbau w Norymberdze w marcu i targów GLASSTEC w Dusseldorfie w październiku.
Zapraszamy także już dziś na planowane szkolenia i sympozja SWISSPACER, które zorganizujemy dla Państwa w Polsce. Dziękując za ten rok zapraszamy do współpracy w kolejnych latach.
Adam Krzemiński
SWISSPACER
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 12/2019