Skrzypienia w zamkach i mechanizmach, oczyszczanie powierzchni ze smarów, kleju, kredek, smoły, pasty do butów, zabezpieczanie przed wilgocią czy odkręcanie zapieczonych i zardzewiałych śrub – to tylko niektóre z sytuacji w których WD-40 nigdy nie zawodzi.

Dlatego z racji swoich szerokich i uniwersalnych zastosowań WD-40 cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród użytkowników domowych, jak i warsztatowych.

Sprawdzając się w życiu codziennym, jednocześnie WD-40 konsekwentnie udowadnia skuteczność swego działania w warunkach ekstremalnych. W najbliższych dniach właściwości preparatu sprawdzi podczas wyprawy w Himalaje jeden z najbardziej doświadczonych polskich alpinistów i himalaistów – Piotr Pustelnik.

11 marca 2010 rozpoczął on swoją walkę o Annapurnę – ostatni szczyt, którego brakuje mu do zdobycia Korony Himalajów. Podczas wyprawy preparat będzie stosowany jako środek zabezpieczający przed oblodzeniem i zamarznięciami.

Liczymy, że kolejne zastosowania preparatu WD-40 zostaną odkryte przez samego Piotra Pustelnika podczas najbliższej wyprawy na Annapurnę – mówi Tomasz Markusik, przedstawiciel marki WD-40.

- Głęboko wierzymy w powodzenie jego wyprawy. Piotr Pustelnik objął funkcję ambasadora WD-40 gdyż uosabia najbardziej wartościowe cechy z którymi identyfikujemy się jako marka: wyjątkowość, doświadczenie, siłę i wytrzymałość. Dlatego zdecydowaliśmy się zaangażować w ten projekt. Trzymamy kciuki za powodzenie wyprawy – dodaje.
  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.