W dniach 13-16 listopada 2012 r. odbyły się we Francji Międzynarodowe Targi Equipbaie. To jedno z najważniejszych spotkań branżowych gromadzi co roku tysiące odwiedzających i wystawców z całego świata. Tegoroczna edycja targów przyciągnęła do centrum targowego w Paryżu ponad 22 000 gości. W ciągu 4 dni mogli oni odwiedzić stoiska 330 wystawców, na których prezentowane były najnowsze rozwiązania i produkty.


OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości ze swojej oferty. Wśród nich znalazł się system ColorFull, który firma opracowała jako pierwszy polski producent. W profilach ColorFull, poza stroną zewnętrzną, barwione są również  elementy wewnętrzne, widoczne po otwarciu skrzydła. Zapewnia to oknom jednolitą barwę i nadaje im zupełnie nowy charakter. Innym produktem przedstawionym przez OKNOPLAST była linia okuć dESIGN+.

 

11-fot5

 

Składają się na nią eleganckie osłonki na zawiasy, ergonomiczne i minimalistyczne klamki oraz innowacyjne rozwiązania zaczepów obwodowych. Nowe okucia łączą w sobie piękny wygląd i funkcjonalność. Dzięki nim obsługa skrzydeł okiennych nie wymaga użycia dużej siły, a okna stanowią subtelny element aranżacji wnętrz. Linia dESIGN+ powstała we współpracy z renomowanych studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. legendarne motocykle KTM oraz elementy dla marki Audi.

 

11-fot6


Francuscy klienci mogli po raz pierwszy zobaczyć energooszczędne okno Winergetic Premium, o współczynniku przenikania ciepła Uw na poziomie zaledwie 0,78 W/m²K. Poza wysokimi właściwościami termoizolacyjnymi okno charakteryzuje się też niepowtarzalnym wyglądem. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu jest autorskim projektem dostępnym wyłącznie pod marką OKNOPLAST.

 

11-fot7

 


Nowości produktowe to jednak nie jedyne atrakcje, które firma OKNOPLAST przygotowała dla odwiedzających. Tematem przewodnim stoiska była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 – Krzysztof Golonka. Pokazy odbywały się kilka razy dziennie. Najodważniejsi goście mogli natomiast spróbować swoich sił w meczu z Mistrzyniami Świata w piłkarzykach. Wśród wszystkich osób które zawitały na stoisko OKNOPLAST rozlosowano bilety na mecz Interu Mediolan na stadionie San Siro.


Monika Sosnowska-Rainer
OKNOPLAST Sp. z o.o.

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 12/2012

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.